Sfx Powar Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 hei, har en 2002 e46 320d har lest om turbohaveri osv på disse og at man må bytte veivhusventilasjonsfilter. bestilte meg et slik filter og skulle bytte, men det viste seg at jeg ikke hadde dette filtere? når jeg lar motor svive og tar av oljepåfyllingslokket er det ganske mye trykk der og det er vel ikke bra?
Sfx Powar Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Du kjenner den sikkert ikke igjen på motoren, fordi den skal under veivhuset/dekselet. Du må også ta av det øverste dekselet på motoren for å komme til. [ Bilde ] [ Bilde ] har jo tatt av dekselet som er på første bildet, men det var ikke noe filter der. bare som vist på bilde jeg la ut over.
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Så ikke at du hadde hele huset i hånden. Hehe. Rakk ikke å fjerne det før du så det. Som du ser på bildene mine deles den du holder i på ditt bilde. Den uttrekkbare (tilsynelatende) plastdelen (rød ring) er filteret.
halteck Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 ser det finnes to typer, en med filter og en venturi/syklon. sist nevnt, kan fint demonterers og vaskes/renses.
Sfx Powar Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 ser det finnes to typer, en med filter og en venturi/syklon. sist nevnt, kan fint demonterers og vaskes/renses. noen som kan bekrefte/avkrefte om jeg har sistnevnte, eventuelt noen ide om hvorfor det er mye trykk når jeg tar av oljepåfyllingslokket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå