HenningE39 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 kul bil:)) Varmer mitt hjerte:) tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bestemte meg for å sette på Sommerdekkene idag , mye oll med å få jekken under da bilen er for lav til å komme inn i verkstedet til kompisgjengen. men gikk fint til slutt. her er resultatet, meeeget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg er fortsatt like imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Takker så meget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Utrolig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ass Pic [ Bilde ] Litt Interiør bilder [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rå lekker bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 det der ble deilig misunner de som kan sette på sommerhjula allerede . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Takker for meget fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Eksoslyden din i klippet du la ut var rimelig nice til og være 523! Hørtes ordentlig sexy ut på tomgang, litt sånn "bowbowbow" lyd som V8ere og oppover har. Ellers pen bil, men vet ikke heeelt hva jeg syns om CDspillern men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Nydelig bil ! Men den trenger svarte lister rundt om på fangerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg liker faktisk at listene er hvite. Er litt mer clean da imo. Men skal på svarte m5 speil etterhvert. Og ja jeg er enig i at spilleren ikke ser så veldig bra ut men funker for meg. Jeg holder på å bygge leilighet. Så jeg har ikke mer penger enn jeg må til bil. Fast bestemt på å klare ha bilen i tillegg til å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hva slags felger er det du har? kledde bilen din utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Husker rett og slett ikke. Skal finne ut av det. Syns også di kler bilen godt. Skal også få lagt ut noe bilder etter jeg fikk montert leppe på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Var kjekt å se at du kjøpte deg E39 forresten. Følger med på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Bare en liten oppdatering. Har bestilt nye knapper til nøkkelen. Håper de kommer imorgen. Blir nok en bildeoppdatering da. Planene fremover involverer et par bokser plastidip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå