tommyheimberg Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Ossen felger er det?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hehe,faktisk ingen e30 nå så er bare pynt Du vil ikke selge ett sett til meg? Hva gir du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Ossen felger er det??Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Du får vente å se! Kommer bilde med en gang jeg får de, håper bare jeg får de før treffet i Tønsberg 28 april! Men kan røpe at det ikke er noe kopi felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Hehe,faktisk ingen e30 nå så er bare pynt Du vil ikke selge ett sett til meg? Hva gir du da? Sender deg PM Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale Har mest lyst på sorte tenker jeg, men veldig usikker! Tenkte jet skulle bytte til oransjeglass foran, og mulig koble opp US-blink.. Hva tror du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Ja, sorte MHW på sort bil kan nok bli kledelig Du får følge med på ebay.de.. Der kommer det lykter innimellom.. Du får prøve, så ser du jo om det blir kult eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Ja, sorte MHW på sort bil kan nok bli kledelig Du får følge med på ebay.de.. Der kommer det lykter innimellom..Du får prøve, så ser du jo om det blir kult eller ikke Okei, får prøvd å følge med der Kjøpte meg helt ny girkule med lys på jobben, lurer på om det ligger klart med kontakt? Eller om jeg må stjele strøm fra sigaretteneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 tipper du må stjele strøm fra sigarettenneren ja. Kan bli spesielt med us, men kan hende det blir tøft også hva med markeringslys i sidelistene? fikk jo det i usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 tipper du må stjele strøm fra sigarettenneren ja. Kan bli spesielt med us, men kan hende det blir tøft også hva med markeringslys i sidelistene? fikk jo det i usa [/quoteFår se på det når jeg skal montere den Er jo bare å prøve, så den lykta ikke kosta allverdens så! Men på siden kan kanskje bli litt for mye? Har tenkt å bare ha mørke der egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe alla det under her, men kan hende det blir litt mye ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Noe alla det under her, men kan hende det blir litt mye ja..[ Bilde ] Ja, men prøver US og ser hvordan det blir! Tenkte å prøve med sort og oransje glass for å se hva som blir best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Dette har gått meg helt hus forbi! Gratulerer med "ny" bil Får følge med heretter skjønner jeg Blir nok veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Dette har gått meg helt hus forbi! Gratulerer med "ny" bil Får følge med heretter skjønner jeg Blir nok veldig fin! Så ikke at du hadde skrivd før nå jeg Magnus, men takk skal du ha Blir nok bra etterhvert, nye felger håper jeg kommer i neste uke! Bilen blir levert til lakkering neste uke! Er også på utkikk etter Coilovers, men ikke klart å bestemt meg ennå! Blir ikke gjort noe mer utvendig enn sånn den er nå, men har endel planer for neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Gratulerer med E30! Blir spennende og se den med nye felger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ja blir ikke feil denne her! godt med noen gamle slitere blant oslo/akershus-gjengen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå