Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak :)

Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? :)

:)

Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale :)

Skrevet
Ossen felger er det??:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Du får vente å se! Kommer bilde med en gang jeg får de, håper bare jeg får de før treffet i Tønsberg 28 april!:)

Men kan røpe at det ikke er noe kopi felger

Skrevet
Hehe,faktisk ingen e30 nå så er bare pynt :D

Du vil ikke selge ett sett til meg? :D

Hva gir du da?

Sender deg PM :wink:

Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak :)

Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? :)

:)

Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale :)

Har mest lyst på sorte tenker jeg, men veldig usikker!

Tenkte jet skulle bytte til oransjeglass foran, og mulig koble opp US-blink.. Hva tror du om det?

Skrevet

Ja, sorte MHW på sort bil kan nok bli kledelig :) Du får følge med på ebay.de.. Der kommer det lykter innimellom..:)

Du får prøve, så ser du jo om det blir kult eller ikke ;)

Skrevet
Ja, sorte MHW på sort bil kan nok bli kledelig :) Du får følge med på ebay.de.. Der kommer det lykter innimellom..:)

Du får prøve, så ser du jo om det blir kult eller ikke ;)

Okei, får prøvd å følge med der :)

Kjøpte meg helt ny girkule med lys på jobben, lurer på om det ligger klart med kontakt? Eller om jeg må stjele strøm fra sigaretteneren? :)

Skrevet

tipper du må stjele strøm fra sigarettenneren ja. Kan bli spesielt med us, men kan hende det blir tøft også ;) hva med markeringslys i sidelistene? fikk jo det i usa :)

Skrevet
tipper du må stjele strøm fra sigarettenneren ja. Kan bli spesielt med us, men kan hende det blir tøft også ;) hva med markeringslys i sidelistene? fikk jo det i usa :)[/quote

Får se på det når jeg skal montere den :)

Er jo bare å prøve, så den lykta ikke kosta allverdens så! Men på siden kan kanskje bli litt for mye? Har tenkt å bare ha mørke der egentlig :)

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Dette har gått meg helt hus forbi! Gratulerer med "ny" bil :D Får følge med heretter skjønner jeg :) Blir nok veldig fin!

Så ikke at du hadde skrivd før nå jeg Magnus, men takk skal du ha :) Blir nok bra etterhvert, nye felger håper jeg kommer i neste uke! Bilen blir levert til lakkering neste uke! :) Er også på utkikk etter Coilovers, men ikke klart å bestemt meg ennå!

Blir ikke gjort noe mer utvendig enn sånn den er nå, men har endel planer for neste år! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...