Gå til innhold

Jacobsen´s nye E30 325i 1988 - Nye bilder med OZ futura

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak :)

Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? :)

:)

Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,faktisk ingen e30 nå så er bare pynt :D

Du vil ikke selge ett sett til meg? :D

Hva gir du da?

Sender deg PM :wink:

Har både lest og beundret din tråd, og regner med at du snakker av erfaring, så går nok for 195.40 og 225.35 bak :)

Tips til baklykter? Tenker å kjøpe MHW baklyktene, eller vil en lyktefilm gjort seg? :)

:)

Tja, MHW i sort er jo et alternativ.. Ellers finnes de også i helrøde, men kanskje mere sjeldent.. Om ikke hadde jeg ville hatt de orginale :)

Har mest lyst på sorte tenker jeg, men veldig usikker!

Tenkte jet skulle bytte til oransjeglass foran, og mulig koble opp US-blink.. Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sorte MHW på sort bil kan nok bli kledelig :) Du får følge med på ebay.de.. Der kommer det lykter innimellom..:)

Du får prøve, så ser du jo om det blir kult eller ikke ;)

Okei, får prøvd å følge med der :)

Kjøpte meg helt ny girkule med lys på jobben, lurer på om det ligger klart med kontakt? Eller om jeg må stjele strøm fra sigaretteneren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper du må stjele strøm fra sigarettenneren ja. Kan bli spesielt med us, men kan hende det blir tøft også ;) hva med markeringslys i sidelistene? fikk jo det i usa :)[/quote

Får se på det når jeg skal montere den :)

Er jo bare å prøve, så den lykta ikke kosta allverdens så! Men på siden kan kanskje bli litt for mye? Har tenkt å bare ha mørke der egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Dette har gått meg helt hus forbi! Gratulerer med "ny" bil :D Får følge med heretter skjønner jeg :) Blir nok veldig fin!

Så ikke at du hadde skrivd før nå jeg Magnus, men takk skal du ha :) Blir nok bra etterhvert, nye felger håper jeg kommer i neste uke! Bilen blir levert til lakkering neste uke! :) Er også på utkikk etter Coilovers, men ikke klart å bestemt meg ennå!

Blir ikke gjort noe mer utvendig enn sånn den er nå, men har endel planer for neste år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...