Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Begynner på dashbordet nå. Skal ha inn SQ høyttalere der. Laget mdf ringer. Måtte ha en litt høyere kant for at det skulle se bra ut med "dekslene jeg har planer om å bruke. Flush.. Plassering Kommer også til å motorisere en ipad holder som blir bygd inn i dashbordet med det samme jeg har det på utsiden av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Æh... ikke sett griller inn i huet mitt nå a Michael! Men fett blir det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Æh... ikke sett griller inn i huet mitt nå a Michael! Men fett blir det jo! Hehe du får si fra om du trenger ett dashbord eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Helt rått Sikker på at det er bra nok lyd i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 som jeg forstår det på Michael så kan det aldri bli bra nok lyd! hehe, godt jobba! gleder meg til mer updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Bilen skal være med i EM i mars så da skal den kjøres helt til Salzburg i Østerike. Så trenger litt go lyd også. Blir sikkert endel treff rundt i norge kommende året, så mye kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nye ladere montert. 3x50amp! Dem plasseres under basskassa sammen med kompressoren til understellet. Lodder sammen ledningene fra lader til dem som jeg alt har lagt frem til batterier før jeg satte inn basskassa Koblet til 230v via defakontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Utrolig smart! Holdt ikke de gamle laderene altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Neeh.... Men det gjør vel egentlig ikke dem her heller. Men dem må stå på 16amp kurs for å ikke knerte 230v sikring.. Så jeg kan vel egentlig ikke ha flere med mindre jeg bruker flere kurser når jeg er på treff osv.. Der skal man jo egentlig være fornøyd bare en får en kurs alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Disse laderene kommer forresten snart i salg hos Iceaudio. vetu03 og Julian Sommer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Dette er hvordan ipad har vært montert i sommer. Skal nå integreres bedre i dashbordet. Fort og gæli Forsterkerene i gulvet husker ikke om jeg har laggt med bilder av dekslene der tidligere... Freset ned kant for å legge inn glass. Deksel som skal dekke til nedere del av forsterkerene i midtkonsollen Øvere delen av dette dekslet skal lages på nytt nå som jeg har fått tak i sort interiør. Ferdig bilde av begge dekslene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hvem trenger vel øl i garasjen.. Lagt på filt her fordi det er en synlig del mellom setene som kommer på plass nå. . Sotet plexiglass Brukt ladehansker for at det skal være lettere å koble av elementene for å justere forsterkere Koblingene som er inni forsterker racket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Diskantene passet dårlig i dørene så måtte modifiseres. Grunnet og klare for lakk Siste bilde av bakdørene før dem blir demontert og bygd på nytt før neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Har ikke ord;) Helt sinnsykt! Blir bare råere å råere denne bilen;) Hvilken farge er det på folien som skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 "Fargen" blir black brushed metallic.. vetu03 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå