Nautiluz Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 I første om gang så blir det en 350amp dynamo med boost på tomgang. Så vi får se hvor langt det holder.. Har jo også en ganske stor batteripakke så har mulighet til å fylle bra på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Nå er stålet ferdig skåret med laser. Mindre puslespill denne gangen Avstivningen til plexiplaten og elementene Borterste ringene skal ligge som "deksel" over elementene på oversiden. Ny kasse som skal være der orginale batteri kassen står. Denne blir laget for å kunne åpnes fra undersiden. Dette er nye forsterker kassen som skal være under panseret. Den er dessverre endel større en den som sto der tidligere.. Lenge leve biltema! Nesten en 1000lapp i bare skruer til basskassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Trolig på grunn av dårlig ordforråd får jeg bare lyst til å banne når jeg ser dette, for det er jo så sykt drøyt! Du burde jo vært bru-arkitekt eller noe, mann! Du har en sans og en kunnskap om konstruksjoner som er helt hinsides. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til neste update, som alltid. Og jeg trenger vel ikke å si det, men stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Sinnsyke mann! Førger med hær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Hettemuttere sveiset på Satt sammen for test med toppringen, klart til sort blank pulverlakk Startet på kassen som kommer til å erstatte boksen der original batteri er plassert. Ferdig sveiset Luken blir hengende ned under bilen. Som kan åpnes om det skulle være nødvendig å komme til lader eller kompressor til luftunderstellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Dette har gått fra å være bilstereo til stereobil for lenge siden.. Helt sykt, mann Nå med 4x4 kan du til og med ta turen til lillehammer en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Dette her kommer til å bli så rått, etter at jeg så størrelsen på kassa du har lagd pluss det ene elementet igår så forstår man hvor vanvittig dette er og kommer til å bli! Stå på, gleder meg til neste update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Ser veldig bra ut Hva brukte du til å sveise platene i vinkel mot hverandre, uten å brenne hull? MIG? Pinne? MAG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Det er Tig, men mig hadde også funket bra her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Ikke skjedd rart denne helgen, men en liten oppdatering er det vel. Mottaker/holder for forsterker rack. På plass snart klart for sveise på hengsler. Går på håret. Kommer en ramme på utsiden her også som bygger 3mm Må lage en brakett til hengslene Sveiset på henglsene Tester med lillebror på plass. Dette er 4kanalern, det skal inn 2stk 2kanalere som er 10cm lengre enn denne. Har også lekt litt med fremdørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 helt sinnsyk bra jobb du jør krible i fingertuppan,vi å ha en "million" å bruke på bilstereo blir lange netter å ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 hehe.. ja blir lange netter. Er veldig sjelden tidlig oppe så når postene kommer kl 06 er det ikke fordi jeg akkurat har ståttopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Har du ikke gjort mer enn det i helgen? dypt skuffa over deg michael... Neida Du tar kaka med dette anlegget! asfalten kommer til å vibrere istykker under bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Joda, har gjort litt mer. Men har måttet være litt på jobb også skjer nok mere denne uka. Justert litt på kassa bak Gjort klart til 230v for lader Kompressoren til understellet. Greit å ha denne tilgjengelig kommer nok til å få kjørt seg så skal ikke se helt bort fra at den må byttes. Men den var litt i største laget. Så den måtte moddes litt. Mal av festene Greit å komme til her nå. Har også gjort klar til boltingen av basskassen. Tror jeg skal levere dem også til pulverlakkering. Og pusset litt på de nette dekslene som skal være på siden av kassen. Som er av 12-15lag glassfiber og 2lag med sandwich. Så glassfiberen er ca 20mm og hver side veier 20kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 har ikke ord, det her blir bare sykt.. lurer på hvor mye bygge kostnadene kommer til og komme på med absolutt alt når du er ferdig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå