wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Og detta skulle i konebilen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Nei kjerringa ga opp.. Kjøpte seg en 325d... Så jeg har x5en til disp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 haha kanskje like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Imponerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Stålrammen klar for pulverlakk. Håper på å få levert alt i morgen Test montert forsterkere, borret hull til innfestning osv. Begynt på topplaten Noe mere godis i lasern Fått brukt det lille fresestålet på å avrunde porten. DD comparison Men ja DD har også større! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Vet du hvordan SPL-elementene til Ground Zero fungerer til musikk? PW er kanskje ikke like ille som NW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Å fy f***! Dette er noe av det sykeste jeg har sett, også så mye bra og dyktig arbeid Gleder meg til du får montert det i bilen, følger spent med videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Her må jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Skal se lasset med stereo han stablet inn i den nye konebilen! nautiluz er sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Vet du hvordan SPL-elementene til Ground Zero fungerer til musikk? PW er kanskje ikke like ille som NW? Litt nysgjerrig på hva du bygger dette på? Hva element og kasse sto det i..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Vet du hvordan SPL-elementene til Ground Zero fungerer til musikk? PW er kanskje ikke like ille som NW? Litt nysgjerrig på hva du bygger dette på? Hva element og kasse sto det i..? Har ikke hørt elementet selv. Men, har hørt at SPL elementene til GZ egner seg bedre til burping enn til musikk. Men, er flere elementer fra GZ som har benevninga "SPL", ikke sikkert er de elementene du skal bruke det gjelder. Hvis de funker bra til musikk burde det jo være knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Har liten tro på at det ligger noe i det. Er nok heller noen som har sagt det siden det står nevnt "SPL" i betegnelsen. Lite med disse elementene som sier at dem ikke er brukende til musikk med kasse og effekt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Subbene til Volvoen så plutselig ekstremt puslete ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Så du følger med Jonas. Dessverre ikke størrelsen det kommer ann på har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Klart jeg følger med Dette er jo helt syke greier Kanskje ikke, men litt størrelse har vel aldri skada heller? Helt utrolig bra arbeid og sinnsyke detaljer som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå