Marionette Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Haha syyyyykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Lys testing.. Spendt på å få kassen tilbake fra lakkering og få av den beskyttelses folien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Drøyt, har ikke ord for hvor spent jeg er på å se dette ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Lurer virkelig på hvilket galehus du rømt fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 å fy faen......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Naaaaice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Masse plass igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Masse plass igjen! [ Bilde ] Tøft! Og jeg som syns det var tøft da jeg bygde inn 12" i dørene mine med 18" sub. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Assm! Kassa stikker så langt ut at det går på kuse håret, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Helt sykt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Heftigeste jeg har sett!! Helt målløs, og liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Helt vilt! PEILING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 det her må være noe av det villeste bygget jeg har sett!!! kan jeg spørre om totaltprisen på alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Assm! Kassa stikker så langt ut at det går på kuse håret, ser det ut som Sann som det er montert nå så ligger kassa inntil vinduet når det lukkes igjen. Så det er dårlig med plass til kusehår der. Men kassa skal rundes på kanten så det blir vel plass til ett par Rillene som er på lastelemmen der måtte bort for å få den igjen, men den skulle bort uansett har en plan med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 det her må være noe av det villeste bygget jeg har sett!!! kan jeg spørre om totaltprisen på alt dette? Antagelig mer enn bilen hadde kostet i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå