Steinhar Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Er det mulig å stille på følsomheten til alarmen på bilen? Den går veldig lett, senest idag fordi det blåste ute...
tobben! Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Dette lurer jeg også på!! E46 du har også ser jeg, og min alarm går når bikkja ligger i bilen mens jeg er på butikken..... Noen som vet?
wicky124 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Bikkja i bilen = bevegelse = bevegelsessensor utløses...
Steinhar Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Ja den er veldig følsom, og vil nødig la bilen stå ulåst.
tobben! Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Bikkja i bilen = bevegelse = bevegelsessensor utløses... Ja, det forstår jeg. Har hatt bikkje i mange biler med alarm, men den har kun blitt utløst i denne....
Kapitalisten Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Samme problemet med følsom alarm i min E39, så låser ikke bilen når jeg har med hunden. Ingen som går inn i en bil med en schäfer i. Leste en gang om at man kunne låse med nøkkel i nøkkelhull, eller var det noe med en knapp på nøkkelen, så ble ikke alarm aktivert. Ikke fått dette til selv, så teori glemt.
lagunilla Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Når en parkerer ved bilen min, så utløses alarmen på skolen. Drit flaut, når rektoren roper på meg nesten hver uke. Dette må fikses. Noen løsninger?
Rogeren Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Trykk 2 ganger på låseknappen, da deaktiveres jekke sensor og kupesensor. For bruk på ferger, ved dyr/folk i bilen osv Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 kortsluttning reagerte på dette 1
Aroid Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Lås bilen og trykk en gang til så skal rødelampe blink fort så er bevegelse sensor deaktivert. Vist alarmen går av uten grunn så er det en halvveis defekt nivå sensor under bilen eller dårlig batteri som er normalt.
tobben! Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Da fikk jeg i alle fall noen gode svar, skal prøve dette! Takk så mye!
kortsluttning Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Ikke lett å få ha bilen sin i fred i oslo lenger Har selv 3 låsebolter og garasje. Men viste ikke at e46 hadde så bra alarm i tillegg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå