Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følgte det ikke med coilovers på bilen når du kjøpte den? Ser så utrolig mye bedre ut når man får justert den ned mot bakken og får på sommerhjul med spacere!:) toning av ruter blir nok også veldig pent:-) blir morsomt og følge denne bilen:-)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var sommerdekkene prøvemontert, men som bildene viser så skriiiiiker den etter senk :roll:

Blir vel justering av coiloversene i løpet av neste uke, og diverse smådill :D Har dere troen på dette da? [-o<

c9dtew11cpdja8izs0ob.jpg

zqoy6iu8bab7dqxot8w8.jpg

Skrevet

Joda, sto coilovers på den når jeg kjøpte den, må bare en god justering til :) Å så MÅÅ jeg få på en annen frontfanger, for den der er æsjh :D

Skrevet

Kjøp den Csl fangeren den syns jeg er pen men hvordan gjør du med ny fanger siden kræsj bjelken i fronten er kappet av henger kun i plasten?

Skrevet

Evt kjøpe en ny? Luft inntaket på fangeren er større på den fangeren som står på nå en originalt.

Skrevet

Kommer til å bli bra denne med senk og en litt penere front :) original m3 front er jo ikke feil med leppe på ;)

Skrevet

Stooooooor takk til Matsi og hans kompis(glemt navnet) her på forumet med en helte innsats i vårsola i Grimstad i dag! Bilen ble justert godt ned på landejorda, men er fortsatt mer å gå på :D Bak ble det desverre ikke noe senk, men Koed har redningen, så deler er bestilt! Da blir det vel sikkert mer justering :D Fikk siklet på Matsi sin bil i samme slenger også :D Så nå er deler bestilt, bare å vente! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...