323ci Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Følgte det ikke med coilovers på bilen når du kjøpte den? Ser så utrolig mye bedre ut når man får justert den ned mot bakken og får på sommerhjul med spacere! toning av ruter blir nok også veldig pent:-) blir morsomt og følge denne bilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Da var sommerdekkene prøvemontert, men som bildene viser så skriiiiiker den etter senk Blir vel justering av coiloversene i løpet av neste uke, og diverse smådill Har dere troen på dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Joda, sto coilovers på den når jeg kjøpte den, må bare en god justering til Å så MÅÅ jeg få på en annen frontfanger, for den der er æsjh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Kjøp den Csl fangeren den syns jeg er pen men hvordan gjør du med ny fanger siden kræsj bjelken i fronten er kappet av henger kun i plasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Er den kappet!? Hvordan skal jeg løse det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Evt kjøpe en ny? Luft inntaket på fangeren er større på den fangeren som står på nå en originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Aha, tror jeg kjøper en orginal M3 frontfanger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Kommer til å bli bra denne med senk og en litt penere front original m3 front er jo ikke feil med leppe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Skal følge rådet ditt matsi, må bare vente på lønning Rutene blir toned i løpet av denne eller neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Synes du skal legge ut bilde av M3-listene, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Joda, her står den skitten og fæl, satser på å få i orden senken til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Stooooooor takk til Matsi og hans kompis(glemt navnet) her på forumet med en helte innsats i vårsola i Grimstad i dag! Bilen ble justert godt ned på landejorda, men er fortsatt mer å gå på Bak ble det desverre ikke noe senk, men Koed har redningen, så deler er bestilt! Da blir det vel sikkert mer justering Fikk siklet på Matsi sin bil i samme slenger også Så nå er deler bestilt, bare å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Her er ihvertfall det foreløpige resultatet Hjalp veeeeldig, men mye vil ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 blir bra å få den ned bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Peeeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå