Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp godtfolk!

Da har jeg akkurat blitt eier av min første M bil. Hurra! :)

Lite spørsmål til dere. Jeg har titta litt rundt etter å få bytta ut det orginale luftfiltere for å få den til å puste bedre og for å få frem litt mer av lyden.

Etter å ha lest litt rundt på nettet har jeg kommet over veldig mange som mener at å bytte ut den orginale luftfilterboksen bare er tull, og måten for å få mest ut av det på er å beholde orginale luftfilter boksen, men bytte til "streamline filter" og "Samco Induction Arm"

Prisen for dette ligger på en 1500,- ferdig frakta til Norge, mot underkant av 5000,- for K&N Typhoon / generation II kit som jeg har tittet på.

Hvilke erfaringer har dere?

i06qloz6ejz78kfynr5m.jpg

Skrevet
Har lest at åpent luftfilter iallefall gjør mer skade enn godt på S54...det har jeg lest mye om på m3forum.net..!

Så du bruker bare orginal boks og filter på din?

Skrevet

Jepp.

LMM er visstnok veldig sensitiv og folk som har kjørt en stund med åpentfilter og går tilbake til standard sier det var mer WOW enn når de gikk til åpentfilter..!

Skrevet
Jepp.

LMM er visstnok veldig sensitiv og folk som har kjørt en stund med åpentfilter og går tilbake til standard sier det var mer WOW enn når de gikk til åpentfilter..!

Ja men da er det så mange som har sagt det samme, så da tror jeg at jeg slår fra meg tanken om å begynne å bytte det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...