Fyril Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Hei og hopp godtfolk! Da har jeg akkurat blitt eier av min første M bil. Hurra! Lite spørsmål til dere. Jeg har titta litt rundt etter å få bytta ut det orginale luftfiltere for å få den til å puste bedre og for å få frem litt mer av lyden. Etter å ha lest litt rundt på nettet har jeg kommet over veldig mange som mener at å bytte ut den orginale luftfilterboksen bare er tull, og måten for å få mest ut av det på er å beholde orginale luftfilter boksen, men bytte til "streamline filter" og "Samco Induction Arm" Prisen for dette ligger på en 1500,- ferdig frakta til Norge, mot underkant av 5000,- for K&N Typhoon / generation II kit som jeg har tittet på. Hvilke erfaringer har dere?
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Har lest at åpent luftfilter iallefall gjør mer skade enn godt på S54...det har jeg lest mye om på m3forum.net..!
Fyril Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Har lest at åpent luftfilter iallefall gjør mer skade enn godt på S54...det har jeg lest mye om på m3forum.net..! Så du bruker bare orginal boks og filter på din?
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Jepp. LMM er visstnok veldig sensitiv og folk som har kjørt en stund med åpentfilter og går tilbake til standard sier det var mer WOW enn når de gikk til åpentfilter..!
Fyril Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Jepp.LMM er visstnok veldig sensitiv og folk som har kjørt en stund med åpentfilter og går tilbake til standard sier det var mer WOW enn når de gikk til åpentfilter..! Ja men da er det så mange som har sagt det samme, så da tror jeg at jeg slår fra meg tanken om å begynne å bytte det ut
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Spar pengene og kjøpt noe annet gromt istedet ja
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Problemet er ikke åpent luftfilter i seg selv, men at disse filterne skal ha olje. Som igjen skader LMM.
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 jepp, legger seg en olje-hinne på LMM etter hvert og den fungerer derfor ikke optimalt..
Fyril Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Og olja på filteret er for at det skal bli litt kissete så støvet fester seg til filteret bedre da eller?
CrZyWiz Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Stemmer, uten olja. Så vil ikke filteret filtrere så mye støv som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå