OveN Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Heisann, når jeg handla meg ny bil var jeg veldig sugen på å få fatt i en Le Mans blå 3'er. Dessverre vanskelig å finne bruktbil med alle de rette specs'a så måtte gi meg på fargen (endte med safirsort bil). Foliering har jo blitt rett så populært, og det virker som det er god kvalitet på dette nå. Har funnet en blåfarge som jeg liker veeeldig godt. Desverre ikke funnet noen bilder av E91 med denne folien men under ser dere noen andre eksempler. Det er samme folie på alle bilene, lyssetting gjør at den ser litt forskjellig ut. Bilde nr. 1 og 2 er samme bil. Tenker å beholde nyrer, dørhåndtak, rails og speil(?) blank sorte. Taket tror jeg blir blått da "alle" som folierer går for sort tak. Hva tror folket om fargevalget? Usikker på om speil bør bli blå eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gry Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 En slags matt blå metallic du har funnet? Ser stilig ut! Jeg tror sorte speil, nyrer og rails kan bli kult. Men dørhåndtak? Er sort på bakdøra på tredje bildet om jeg ikke ser feil her på mobilen, og det ser jo egentlig mest ut som folien har ramla av eller at man ikke orka foliere der fordi det var vrient.. Edit: hvis dørhåndtakene følger knekken i panelet, kan du forsåvidt komme unna med at de er sorte (som på de to første bildene og fjerde). Husker ikke åssen det ser ut på e91.. Skrivi fra Tapatalk med en Zulu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Dette er 3M's matte blue metallic. E90'n på bilde 1 og 2 har like dørhåndtak og samme knekk i panelet som E91. Jeg syntes den ser bra ut med svarte håndtak, men ikke 100% sikker på om jeg skal gå for dette. Bilen på bildet nr. 3 mangler dørhåndtak på bakdøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Design Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Har fargeprøver på denne her hjemme. Det er de nederste bildene som er mest lik virkeligheten, iallfall slik de fremstår på min kalibrerte monitor. Taket tar du til slutt, da du får "gratis" sort tak siden bilen er sort Da ser du hva du liker best, om du ikke synes det funker med sort tak så folierer du det også. 3M 1080 er en fin folie å jobbe med, hadde det på forrige bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Det der så jo skikkelig stilig ut da!! Kunne lett valgt å kjørt rundt i noe sånt selv ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Rå farge vertfall Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Blir veldig gromt! har sendt deg melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Hvor mye koster det å foliere en hel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 matt folie er best å foliere med har eg merka. metallic folie får fort riper i seg når du legger den på. hjelpe ikkje å polere som mangen leverandøra har sagt til meg. andre som har formeininger om dette? har ikkje fått testa nye "wet" skrapa mi enno men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Det hjelper å polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 har du noen bilder av folien etter du har polert vekk ?CheChenFighter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Varme med hårføner/varmepistol hjelper å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Den e60'n du la ut er en fra m5board sin, og er ikke 3m-folie, men om du søker på "matt blue devil" på google, så finner du en e39 med 3m matt blå metallic, er forsåvidt bilde av den i tråden min og, da touringen min skal folieres samme farge nå snart dette blir en populær farge i år etter hva jeg har skjønt Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 matt folie er best å foliere med har eg merka.metallic folie får fort riper i seg når du legger den på. hjelpe ikkje å polere som mangen leverandøra har sagt til meg. Hmm, denne folien heter jo matt metallic.. Svarer deg på PM seinere CheChenFighter, er på skiferie i østerrike nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Design Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 http://youtu.be/DzCdq7hpHKQ Denne har 3M sin matt blå metallic Som jeg selv forøvrig har bestilt en rull av i dag. Men den skal på en Golf 3 da, ikke BMW. Har allerede foliert biler med 3M 1080 matt, og den er super å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå