Tare Jansen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Lurte egentlig bare på hva en slik rull koster ny jeg var 25m x 152cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Design Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 http://www.ebay.com/itm/3M-Matte-Blue-M ... 1c298abdb7 Billigste løsning er å kjøpe fra usa/ebay. Med frakt og mva kommer en hel rull på om lag 5500kr. (som forøvrig er mindre enn innkjøpsprisen fra grossist i norge, ikke lett å selge 3M folie i norge....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Noen som har erfaring med kinafolie? Har testet ut en type med luftdrenering på baksiden, slik at bobler lett strykes ut. Bra fitment osv. Men er veldig usikker på hvor lenge den holder. Mye billigere er den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 bedre å kjøpe kvalitet når ein skal legge so mangen timer i ein sånn forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Noen må jo prøve det ut også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Noen må jo prøve det ut også.. Stickerbomb foliene jeg selger er hvertfall topp =) Men vi prøvde en rull mattrosa også... den var helt annerledes, mye tynnere og skjørere... Men mulig mann får tjukkere og mykere utgaver fra kinamenna å hehe Har ikke spurt di ettersom jeg ikke har hatt bruk for helfarget folie =) Men det tror jeg nok er null stress å ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Har en rull med blå og en med carbon-look om noen vil prøve, begge er boblefrie. Virker som om det er god kvalitet, men gjenstår å se hvor lenge den holder. Hadde en rull med stickerbom også, men den stakk en kar fra vestfold av med. Han var iallefall kjempe fornøyd De har mye fin i kina, har du tilfeldigvis prøvd ut noen av de led lyspærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Har en rull med blå og en med carbon-look om noen vil prøve, begge er boblefrie. Virker som om det er god kvalitet, men gjenstår å se hvor lenge den holder. Hadde en rull med stickerbom også, men den stakk en kar fra vestfold av med. Han var iallefall kjempe fornøyd De har mye fin i kina, har du tilfeldigvis prøvd ut noen av de led lyspærene? Ja ingenting å si på stickerbombfolien! Nei har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå