matsi Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 bilder av felger på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 US Blinkers på plass! Bilde: Noen stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 bilder av felger på bil? Ikke enda, kommer på snart. Da blir det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Du var vel ikke på biltema på skjetten forrige helg? Tror jeg så e30 din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Du var vel ikke på biltema på skjetten forrige helg? Tror jeg så e30 din Det stemmer nok ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Ene bilde der er jo faktisk fra Biltema på Skjetten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ene bilde der er jo faktisk fra Biltema på Skjetten Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Prøvde vinterfelgene til Joachim Sørlie her forleden dag! Kunne ha blitt tøft hadde man bare fått valset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Dæven, det så bare litt fett ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Skulle bare hatt et 10 forran og 0 bak med mindre dekk hadde det vært sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Skulle bare hatt et 10 forran og 0 bak med mindre dekk hadde det vært sjef Som om jeg skulle sagt det selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Denne sørlie var ute med mens jeg var hjemme hos han ja? Så ikke dum ut denne, men skjer med at dere nord for sinsenkrysset selger "nye" biler og kjøper e30 a? (du og jacobsen91) Tror nok denne blir en slammed cruiser, som den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Denne sørlie var ute med mens jeg var hjemme hos han ja? Så ikke dum ut denne, men skjer med at dere nord for sinsenkrysset selger "nye" biler og kjøper e30 a? (du og jacobsen91) Tror nok denne blir en slammed cruiser, som den forrige Hehe Bilen er grei den når jeg får den som jeg vil viktig med gammal bil, nå som det snart er sommerføre Skal ihvertfall gjøre mitt for å få den så lav jeg bare klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 15" hjul og grisetenk!!, få opp mere bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå