Killwa88 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Har kjøpt en e46 touring med en liten frontskade, og har kommet over en sedan delebil med hel front. Men har blåst en eller to airbager i den. Er isåfall den i rattet, og en til tenker jeg, (husker ikke hvor, har ikke hentet bilen enda) Er dette likt fra sedan-> touring? Og fronten, er den lik? Må selve airbag "hjernen" byttes? Eller holder det å nulle feilkode?
Lars89 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Fronten er lik. Ang. airbag er de like på sedan/touring HVIS de er korrekt årsmodell. På passasjersiden er det en type frem til september 99 og en til etter. I rattet er det mange forskjellige som du ser visuelt forskjell på. Kan være at du må bytte plusskabelen på batteriet og beltestrammere også. Skal ikke være nødvendig å kjøpe ny hjerne. Hvilken årsmodell er bilen og delebilen?
Killwa88 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Men jeg blir ikke helt klok på modell på min bil. Førstegangs reg i april 2000, men fikk beskjed om at det var 99 mod. Så har jeg sett at det står både 99 og 2000 modell, avhengig av hvor jeg sjekker skiltnr.. Mekonomen, Biltema, på biltilsynet sto det bare Førstegangs reg..
Kvasi Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Trykk inn understellsnr ditt her så får du eksakt dato bilen ble bygd på. http://realoem.com/bmw/select.do
Killwa88 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Trykk inn understellsnr ditt her så får du eksakt dato bilen ble bygd på.http://realoem.com/bmw/select.do Takk, det var lettvint å greit Var da en 99 modell, mnd 7
Killwa88 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Men vil ikke en airbag i dash'n fra en 2000 modell mnd 5 ikke passe da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå