Gå til innhold

swisswax skinnfarge - hvilken farge har setene??

Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei. jeg vil prøve swisswax sin skinnfarge på kanten på setet da det har mistet litt farge her. men hvilken farge skal jeg ta? skal jeg sende inn en prøve til de eller holder det å kjøpe standard svart?

noen andre produkter fra de som er ett must? vurderer den baggen. men hva med glaze/gloss? skal mitt skinn være matt originalt eller blankt? dumt spm sikkert men. jeg trur det skal være matt

har sorte skinnseter..

6919g0kzwkr81wwacrdt.jpg

9vm3p8uxwh46hyk3a4ph.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via understellsnr. så finner du info på hvilken farge du har. Du kan bestille denne direkte, men for perfekt match vil de ha en liten skinnprøve.

Jeg ville har prøvd med farge først og sett hvordan det blir. Det er nok noe glans i det skinnet der mot andre typer. Min E61 med "boston leather" er veldig ru og matt.

Lærbehandling fra Swissvax er rett og slett fantastisk! Det vedlikeholds-kitet er det beste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.:)

Denne http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... ler-150-ml Vanlig sort!

Fikk fortalt inne på DCN at de som var blanke, var det pga lite behandling over lengre tid. Skinnet blir mere glatt av det. Så etter en evt rens, med farging osv så vil de få tilbake den normale strukturen ble jeg fortalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...