Robin L Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 hei. jeg vil prøve swisswax sin skinnfarge på kanten på setet da det har mistet litt farge her. men hvilken farge skal jeg ta? skal jeg sende inn en prøve til de eller holder det å kjøpe standard svart? noen andre produkter fra de som er ett must? vurderer den baggen. men hva med glaze/gloss? skal mitt skinn være matt originalt eller blankt? dumt spm sikkert men. jeg trur det skal være matt har sorte skinnseter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Via understellsnr. så finner du info på hvilken farge du har. Du kan bestille denne direkte, men for perfekt match vil de ha en liten skinnprøve. Jeg ville har prøvd med farge først og sett hvordan det blir. Det er nok noe glans i det skinnet der mot andre typer. Min E61 med "boston leather" er veldig ru og matt. Lærbehandling fra Swissvax er rett og slett fantastisk! Det vedlikeholds-kitet er det beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Er bare vanlig sort til bmw sine sorte stoler, er hvertfall det jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Samme her. Denne http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... ler-150-ml Vanlig sort! Fikk fortalt inne på DCN at de som var blanke, var det pga lite behandling over lengre tid. Skinnet blir mere glatt av det. Så etter en evt rens, med farging osv så vil de få tilbake den normale strukturen ble jeg fortalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 takk for svar folkens : ). da går jeg for sort farge og den baggen er mye glans i midten på setene som dere ser. men det blir kanskje bedre med rens. har til nå bare brukt autoglym krem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Gjør det Om du ikke har det travelt, og vil prøve fargen først for og se om det er riktig, så kan jeg ta med bag`en jeg har samt fargeflaska til KR når jeg kommer hjem på fri rundt 6.mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 gjerne det. bilen står jo inne uansett så er ikke noe stress med det. tenkte å ta ut skiltene til påske : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Send på meg en PM eller SMS ( 909 85 402 ) når d nærmer seg datoen jeg går av da, så skal jeg ta det med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå