matsi Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Da har det skjedd litt igjen. Her på tirsdag som var fikk jeg montert dekk på felgene. Da kunne jeg ikke dy meg med å prøvemontere de på bilen, jeg så det at jeg egentlig bør klare meg med 8mm spacer bak. Men det er litt feigt å gi etter synes jeg [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] (Angeleyes er IKKe blå, de er fortsatt LED hvite.) Samtidig med prøvemontering justerte jeg også ned høyda, og samtidig da fikk jeg bekreftet at en irriterende knirkelyd fra venstre side forran kom fra framdemperen. Venter på svar fra Parts And Retards/Supersport ang ny demper og garanti. Ellers har jeg handla inn litt diverse av jeg trenger. [ Bilde ] Det nye snøfallet satte jo en brå stopper for montering av sommerhjul, så ruller fortsatt på sure 16" vinterhjul. Steike for en forbedring med x5 hjula Perfekt stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Da er felger endelig på etter mye greier, skitten og fæl på bildene men. Ligner litt nå! Måtte justere opp 6mm forran for å kunne svinge uten subbing på ujevn mark. Bak måtte jeg faktisk gå ned til 3mm spacer, etter å ha kuttet bort en del av innerskjerm som det subbet i. Fortsatt subber det i et klips bak som holder fremre del av fangeren, så her må jeg finne på noe. Kan gå opp til 6-8mm spacer igjen når jeg finner en løsning her. Har montert gule fjernlys, jeg liker det og vil ha det sånn. Ferdig snakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ble rått med felgene! Men en ting hvorfor har du fjerna takrails? er jo vannvittig mye finere med ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Men en ting hvorfor har du fjerna takrails? er jo vannvittig mye finere med ? :S Ser lavere ut Er vanvittig fint dette her, helt rått hvor godt de felgene sitter på den bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ble rått med felgene!Men en ting hvorfor har du fjerna takrails? er jo vannvittig mye finere med ? :S Fordi jeg synes det er finere uten. Ja det ser bra ut på også, men får stilen jeg går for liker jeg looken bedre uten rails Men en ting hvorfor har du fjerna takrails? er jo vannvittig mye finere med ? :S Ser lavere ut Er vanvittig fint dette her, helt rått hvor godt de felgene sitter på den bilen her! Takk for det, må si meg litt fornøyd med utseendet når jeg fikk hjul på. Angrer ikke på valget! Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Fy så stygg Kevin... Ble ikke bra med de hjula, får rett og slett bare selge de.. Billig... Til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Fy så stygg Kevin... Ble ikke bra med de hjula, får rett og slett bare selge de.. Billig... Til meg.. Jeg tror jeg kan leve med skammen Erik Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 X5-hjula sitter som ei kule! Men hvordan fikk du den så lav foran, jeg har samme coiloverne. samme hjuldim. men laaangt mere klaring til skjermkanten. Og ja, de står i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 X5-hjula sitter som ei kule! Men hvordan fikk du den så lav foran, jeg har samme coiloverne. samme hjuldim. men laaangt mere klaring til skjermkanten. Og ja, de står i bunn Har du tatt av hjelpefjæra? Sent from my GT-P5100 using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Nei, har ikke det. Men det er det som er planen, lurte bare på om du hadde skaffet kortere fjærer eller noe sånt evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Da har jeg fått på mtech 2 fanger og frontleppe! Du dæven for et slit med å få leppa på fangeren, passformen er ikke akkurat bra. Men, vi bor i Norge og skulle leppa gå istykker en dag har jeg i det minste en hel fanger under, derfor jeg ikke støpte den på. Så dere som ser bilen, ikke gå på fangeren med lupe å kikk, stå et skritt unna Jeg liker at det ser litt "add-on" ut Bilen er skikkelig skitten på bildene, håpløse veier her, så kommer en ordentlig shoot seinere. Sitter å funderer litt på å bygge om til pinnebolter og muttere istedenfor hjulbolter om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Det der er og blir en lekker leppe! skjønner ikke hvorfor ikke flere går for den :S Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Det ble...! Like jævlig som med felgene Enig Mtp add -on look, fronten er slem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Jævlig tøff! Kunne du bare prøvd å sette railsa løst på en dag og tatt bilde? Innbiller meg at det må se enda bedre ut Uansett, tøff bil med rått stuk! Ser faktisk at det er flere komboer som passer fargen også, gule fjernlys var tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå