mpoorkar Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 er det orginale m5 hjul ? De er originale ja Bytte ? :D haaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 er det orginale m5 hjul ? De er originale ja Bytte ? :D haaha Kan kjøpe de når jeg kjøper meg M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Litt bildeoppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hvor mye skal du ha for hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Vært på Nurburgring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Vært på Nurburgring? Jepp, men ikke med denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Etter frontfanger bytte fikk jeg ut en hel PDC sensor, de to andre gikk ut med makt og ble ødelagt, så jeg kasta alt av lister og sensorer, og monterte nye fronten komplett utenom sensorene, fikk kjøpt fire nye i ettertid og har idag måtte fiska etter kontakter, men det er nå i orden, det eneste som mangler for at bilen blir komplett er ny LMM, bytte av belgen i motoren som drar falskluft/vacuum lekasje og nye gulvmatter, så er bilen god, kun et par rustflekker på venstre side panser og venstre forskjerm. Bilen blir også lagt ut for salg i løpet av helga, da jeg har kjøpt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå