Glenglen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg må ha bilen fryktelig tidlig ferdig i år skjønner jeg Er ikke lenge før sola snur igjen nå Sykt stressa for å få bilen ferdig til sesongen selv Du kan ikke klage da, vi som har tilpasset oss deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe nei kan jo ikke det så får vel bare planlegge og stå på! Skal jo til sverige og hente noe mer deler til fredagen, så begynner å nærme seg montering nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Kult gleder meg til å se bruksvogna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Må snart kjøpe meg ny brukis, denne blir jo nesten ikke brukanes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Man kan ikke forvente å se meg i noen ren og pen bil, skal få begynt på bilen så fort jeg får fraktet den hjem, så får man jobbe jevnt og trutt med den(interiørbytte), men gidder ikke stresse, har man først hele bilen ribbet innvendig skal jeg ta meg god tid med å få sett over ting! Er heller ikke født med "detailer" evner eller lyst så da blir det så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvis det er en filmskaper blant de som skal komme, så håper jeg noen lager sammen en liten "stance snutt" som vi ser ofte fra diverse treff Her er et eksempel: http://vimeo.com/8453894 vi er ikke kresne vi stiller med flere bilde kameraer, men ingen film dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Jeg må prøve å komme meg på dette i år også Jeg kan alltids prøve meg på film Om folk vil kjøre sammen fra skien/telemark/osv, så kan vi møtes ved telemarksporten i år også? Kan hende jeg må slenge meg på fra Stavern, om jeg er der den helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Da syntes jeg du skal ta med video kamera Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Skal alltids klare å få med meg en kamerat med GoPro, en film fra en kollonne og litt slikt er ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hit skal man prøve å få tatt turen iår! Men tror det blir på henger nedover haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 All film og bilder som blir laget håper vi dere deler på Cars & Coffee facebook siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Da syntes jeg du skal ta med video kamera Erik Skal se hva jeg får tatt med Slik det ser ut nå, blir det ihvertfall 2 stk gopro og et speilreflekskamera (til filming og bilder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Skal prøve å få med meg et gopro, pluss speilrefleks til hdfilm og stillbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette liker vi rull film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Skal prøve å få med meg et gopro, pluss speilrefleks til hdfilm og stillbilder Hadde vært rått om du fikk filma fra kolonna til treffet å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå