adne95 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Hey! Skal ha xenon i tåkelysa på min '00 modell e39, og har 2 spm angående det: 1. Må bare forsikre meg - det er H7 pærer? (husker ikke, og lettere å spørre enn å skru de ut igjen ) 2. Har bilen min lysovervåkning? (fant ikkeno om dette etter masser av søking...) i så fall, er det "canbus" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Prefacelift har H7, Facelift har H8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 takker men har e39 sånn lysovervåknings-system på tåkelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Den har pæresjekk på alle lys, denne kan deaktiveres på hver av lysa om ønskelig. Men vet ikke om bmw verksteder utfører slikt. Slike feilmeldingsfjernere kan du bruke om de ikke tenner skikkelig osv. Brukte det selv da jeg hadde xenon i grøftelys. Folk privat kan vertfall ordne vertfall ordne pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 ok, takker for oppklaringa bestiller likeså godt xenonkit som er laga for biler med pæresjekk, koster ikke så mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Er ikke sikkert det hjelper, skulle funke med pæresjekk de jeg hadde og, men uten feilkodefjerner så var det ofte bare eine sida som lyste og tulla fælt.. Men kan jo teste først og se. Husk at du risikerer og ødelegge grøftelysa med xenon, de kan brenne reflektorene, det skjedde på mine helt nye m-tech lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Har kjørt 2 år med mine xenon tåkelys, uorginale Mtech og har ikke hatt problem i det hele tatt. Ballastene ser forøvrig slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Er ikke sikkert det hjelper, skulle funke med pæresjekk de jeg hadde og, men uten feilkodefjerner så var det ofte bare eine sida som lyste og tulla fælt..Men kan jo teste først og se. Husk at du risikerer og ødelegge grøftelysa med xenon, de kan brenne reflektorene, det skjedde på mine helt nye m-tech lys.. Okay, hvor får jeg tak i en slik feilkodefjærner? Trur jeg holder meg til 35w, skal være veldig uheldig om reflektorane smelter med det (har montert 35w xenon-kit i lettsykkeln, blir bare lunkent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Har kjørt 2 år med mine xenon tåkelys, uorginale Mtech og har ikke hatt problem i det hele tatt.Ballastene ser forøvrig slik ut. [ Bilde ] høres bra ut og de funker uten feilkoder, eller har du feilkodefjærner du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Var 35w jeg hadde og. kina pærer lager mye mer varme en osram/philips pærer, og de har ikke like god UV beskyttelse. Kanskje jeg var uheldig, men var en annen her på forumet som opplevde akkurat samme greia. Det er vertfall en fare for at det kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Var 35w jeg hadde og. kina pærer lager mye mer varme en osram/philips pærer, og de har ikke like god UV beskyttelse.Kanskje jeg var uheldig, men var en annen her på forumet som opplevde akkurat samme greia. Det er vertfall en fare for at det kan skje. Ok mulig jeg spør jævli dumt nå, men åssen fungerer den feilkodefjerneren? kan jo gå inn med diagnoseverktøy å slette koda, men dukker vel opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Det er vel bare en motstand,som gjør at systemet fortsatt trekker ca 55watt. Jeg satte i sånne canbus pro kit like de på bildet over i min E39,men jeg måtte ha feilmldfjernere på for at det skulle fungere. I min virket rett og slett ikke lysa uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 okay, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Har kjørt 2 år med mine xenon tåkelys, uorginale Mtech og har ikke hatt problem i det hele tatt.Ballastene ser forøvrig slik ut. [ Bilde ] høres bra ut og de funker uten feilkoder, eller har du feilkodefjærner du og? Ingen feilkoder, bruker samme på nærlys også, aldri et feilskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Ingen feilkoder, bruker samme på nærlys også, aldri et feilskjær. lov å spørre hvor du kjøpte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå