VUF performance Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 lurer på om det er noen problemer rundt å skjifte ut kasetspiller med vanlig/ orginal CD spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 er det rein kasettspiller du har, uten skjerm? isåfall passer alle uorginale spillere rett på. må i tillegg ha overgang fra bilens elnett til iso, og du kan få kjøpt adapter slik at rattkontroll funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 har rein kasett spiller ja. men om eg bruker en uorginal spiller, så ender eg opp med to volumkontroller osv. vet ikke helt om eg forklarer meg enkelt nå men la gå.eg har kasett i egen "vanlig" mondul overst, så noe som ser ut som forsterker trinn med volum, valg av telefon, radio å kasett. ønsker å beholde disse valgmulighetene for å holde ting i noen lunde orginal look. forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 under radio enheten, der har du board computer ja, med valgmulighetene. der kan du ikke velge volum med annen uorginal spiller mener jeg. du kan sleppe inn en uorginal spiller oppe og klaske igjen lokket, så forsvinner jo spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 er mulig eg missforstår men hvordan blir lyd/tale for telefon da? kobler jo høytalerne opp mot ny spiller? eller vil on overgang man kan få kjøpt, inkludere board computeren å fungsjonene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 tale/ telefon aner jeg ikke, da dette ikke var noe jeg brukte i min. overgangen man får kjøpt kopler jo høytalere mot spilleren. det man ikke får opp på board computeren er radiokanaler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 takk for gode svar! men tror eg går for orginla spiller;) er det foresten mulig å koble signalkabler til fks effektforsterker til orginal spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 det er jo forsterker baki der orginalt. på min gamle klippte jeg ledningene og koplet dem opp på en dls forsterker, denne hadde høynivå inngang ellers må du klippe ledningene og lodde inn en omformer, noe som jeg ser på som tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 er det mulig å sende bilder av hvilken av de tusen boksene det er? å eventuelt hvilken av kablene som er signal kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 er ingen signal kabler. forsterkeren står rett bak cd veksler, det er kabler som er tvinnet sammen 2 og 2 på den, ca 14-16 kabler og den har kjøleribber på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 hva med å kjøpe en cd43 (original cd spiller). og kjøpe en ipod/ jack usb modul som erstatter original cdspiller? ser definitivt best ut iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå