Sjøbuse Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Er det veldig forskjell på disse 2 motorene? har sett tallene på de 2 motorene. men har noen noen erfaringer? og hvordan er M60B30 i forhold til M62B35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ingen som har vært borti de motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 3 litern er litt dau spør du meg da. men det kommer jo litt ann på hvilken bil skal du ha dette i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 har prøvd alle tre og hatt to av de.. liker bmws v8 bra! veldig fin gange på disse motorene, ingen vibrasjoner, og flott lyd. m60n er helt grei. litt lite bunndrag i den, men går ganske ok på høyt turtall. kan kjøreforbi hvor som helst, og holder godt følge med trafikken for å si det sånn. meget fint forbruk på den. b35: mindre bunndrag enn b44 selvsagt, og litt mindre toppeffekt. men vil påstå at forskjellen ikke var såå stor. prøvde den samme dag som b44, men hadde en lang kjøretur med mercedes 220d imellom de to. så det kan utgjøre litt: P har dog ikke testet den så nøye. kjørte en 20-30 min kanskje. b44 er flott da. maaasse bunndrag, også skyver den ganske jevnt oppover registret. gir man på til 3000rpm så føler man at han har dratt på nok egentlig : P veldig behagelig å kjøre da.stille og rolig cruser. ligger man i 100 så ha man 1800rpm eller noe slikt. og i nedover bakker så holder den godt igjen bilen så man slipper å bremse. samma med bratte stigninger også. ligger vell på 2000rpm opp tunellen her trur jeg (10% helling) i 80 har hatt lite problemer med disse to motorene. børstene gikk på dynamoen hos m60n og veivhusventilen køddet på m62n. samt løs oljepumpe på m60n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 ok. takk for info. mest intresert i forskjellen på b35 og b44. blir E38 med en av disse motorene tenker jeg. vil helst ha TÜB44. men de er det få av. så blir nok B44 eller B35. om B35 ikke er så myedårligere så er den også intresang, selv om jeg egentlig var fast bestemmt på 44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg hadde en e39 535i samtidig som en kamerat av meg hadde en e39 540i. Vi prøvde et lite "Drag" etter veien og han dro litt i fra meg de første meterne. Da vi passerte 140km/t lå han ca 2 bil lengder foran meg. Vi hadde begge automat. Så det er ikke SÅ mye forskjell annet en at han hoppet fra meg akkurat i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 I en E38 ville jeg prøvd å få tak i 4.4 litern. Som nevnt over her er 3 litern slapp i såpass står brakke-bil. Blir mer bensinbruk i forhold til power\weight forhold, men dette er min personlige mening. 4.4 i 7er er drømmen du kan tenke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 ja. 3liter`n er helt uaktuelt. den er for gammel og for slapp. 728 går jo likt om ikke bedre. men vil ha 4,4 eller 3,5 M62. men finner ingen 4,4 jeg kunne tenke meg. er for kravstor til farger og model så er ikke bare bare og finne riktig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå