oajakob Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Heisann Har en 730d 1999/2000 som jeg vurderer trimchip til...er det noen som har erfaringer med chipping av 730d...har sett på denne http://www.scandinaviachiptuning.no/ind ... ductid=215 er det noen andre som har prøvd en slik boks?
Kvasi Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Les her før du investerer i boxtuning viewtopic.php?f=1&t=177720
oajakob Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 jo ser den...men nå har det seg slik at jeg ikke bor i nærheten av noen som kan gjøre dette for meg...så da er vel box eneste løsning...dessuten vil jeg ha mulighet til å "fjerne" trimmingen om jeg vil...
camxer Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Det er mulig å betale for ferdig tunet hjerne til bilen din (da har du den originale hjernen liggende som reserve og har muligheten til å bytte tilbake når som helst) Eirik Viste her på forumet har en tuner i tyskland som gjor akkuratt dette til min e39 523iA 98 mod og jeg er knallfornøyd. Er litt usikker om han holder på med diesel bmw, men er verdt å sjekke. Boxtuning er iallefall ikke noe bra for motoren din i det lange løp.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Se litt på f.eks. www.ecotune-scotland.co.uk og eventuelt www.mybluefin.co.uk (Superchips). En av disse leverer sikkert ett program til din modell. Denne enheten kobler du til i OBD-porten slik at det blir lagt "rett inn på hjernen". Kan reverseres om ønskelig.
oajakob Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 hvorfor har ikke min bil obd-port inne i kupe, kun den runde kontakten i motorrom
Quadraiz Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 http://www.bsr-tuning.no/ Jeg har brukt denne på min 325D 06mod. Ganske enkelt å bruke, plugger i bil, identifisere bilen, leser av hjernen, synce med data, plugge i bil igjen og legge inn nytt program. Ser ikke bilen din på den nettsiden, men kan nok ringe og spørre om dei skaffer Kan også stilles tilbake til orginal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå