Gå til innhold

Paal-Andre´s BMWe46 brukskos 318 2L 2002 touring

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Pen bil! Blir bra med litt senk! :D

Angående det du skrev om å bytte front, så ville jeg gått får ei add-on leppe i steden for å bytte hele fangeren. Som f.eks. alpina, men er jo en evighet med muligheter for det så lenge man ikke har M-tech II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått byttet sensor på innsugssiden og en vakumslange som var litt morken. bilen gikk i starten mye bedre uten lugging og tikkingen var nesten borte.. i noen mil. like ille nå. har kjørt inn bilen på autopower for at de skal få sett litt mer på problemet, så får jeg se hvor mye feil de finner om jeg gjør jobben selv eller om de tømmer kontoen min :P

kjøpt meg bmw scanner så håper jeg kan få noe svar på lysproblemene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Blir bra med litt senk! :D

Angående det du skrev om å bytte front, så ville jeg gått får ei add-on leppe i steden for å bytte hele fangeren. Som f.eks. alpina, men er jo en evighet med muligheter for det så lenge man ikke har M-tech II

Takk :) visste ikke det fantes addon til den fronten :D har du noe link til et sted de selger det? føler jeg har trålet det meste av nettsider for å finne noe som ikke alle andre har men likevel ser kult ut =)

en ting som er litt kjedelig er at de tåkelysene står så høyt oppe om man skal være litt vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettop svar av autopower. 1 gåen ventilløfter. vet ikke om det er noe vits å gå på det prosjektet selv. de mente det ikke var noe fare at det var sånn. men jeg vet ikke helt jeg :P koster skjorta om de skal gjøre det hvertfall. alle må jo byttes :)

noen som har noen andre formeninger om å kjøre med en gåen løfter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt meg for å bygge om til studs istedenfor hjulbolter. så kjøper noen lange noen så det kan spaces ut litt + noen lange tøffe blå eller røde eller blå muttere som stikker utenfor felgen. syns det er en fet enkel mod :)

lignende bildet under

fyb8us8hvirr6n2ahfiy.jpg

ser ut til at det blir m-tech fanger med adon. fant litt inspirasjon. så får bare se hvor lenge feriepengene holder. har egentlig et annet litt mer omfattende prosjekt på en annen bil som suger ut penger :P

også sett en vinge som er litt høyere enn den som sitter originalt på bakluka. noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...