Gå til innhold

Stenbakken`s BMW E46 323Ci *Vintermodus S.15

Share

Anbefalte innlegg

Fabelaktig! ;) men hva med å få taklistene i svart også? for å følge rutene mer?

Flere bilder er bra :D

Ja, jeg må ta listene også!

Men nå er hvert fall taket svart, tenker jeg tar listene med plastidip og glaze spray over på torsdag :)

Det tror jeg ikke blir likt i heletatt! Foliere di klarer du fint selv ;) Jeg gjorde det på en kompis sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabelaktig! ;) men hva med å få taklistene i svart også? for å følge rutene mer?

Flere bilder er bra :D

Ja, jeg må ta listene også!

Men nå er hvert fall taket svart, tenker jeg tar listene med plastidip og glaze spray over på torsdag :)

Det tror jeg ikke blir likt i heletatt! Foliere di klarer du fint selv ;) Jeg gjorde det på en kompis sin

Hmm, ja har ikke noe med at jeg ikke klarer det, men hadde ikke tid nok denne gangen pga jobb :)

Men skal uansett lakke noen småting på en annen bil med svart plastidip, så kan ta og sammenligne fargene, men er ikke værre en og reise og hente litt film føre gatebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tiden kommet for at det skal komme litt bilder ut her :)

Snart klar for gatebil, og bilen blir og se der fra Torsdag-Søndag på campen på gocart banen.

Ellers blir da også listene foliert, etter at jeg ikke ble 100% fornøyd med kun taket.

bxzcpros9edncclbdfj5.jpg

dnuh3ezv9mpsa36fkixp.jpg

lpycklhuyihxfkhd1bh3.jpg

ob01ixn5wubc2vtkm5eb.jpg

l62rdrwu3py16on6w162.jpg

yfm6kf6mpdzn1ixiezfd.jpg

Også litt interiørbilder av bilen.

9ig26lk4vv5j1go5nfqy.jpg

08qs8c31smr9z9mmf509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser pent ut :)

personlig ville jeg heva den litt og spaca lengre ut men, innpress har du nå?

Takk :)

Hehe, det skal jeg faktisk også gjøre, men skal ha den lav til gatebil er over, for må også ha justerings koppene bak, siden de er tatt ut, og jeg da må få skaffet meg nye :)

Har 35 innpress på disse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5" foran og bak?

har 9,5 et20 bak på min nå og 8,5 et15 foran. kunne godt tenkt meg å få dem lengre ut bak, men må til med smalere dekk og mer vals isåfall. mulig det er mer plass på e90 enn e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dessverre 8,5" foran og bak, skulle fått tak i 9,5" men har ikke fått det enda.

Jeg vil helst ha den litt høyere, space ut litt hjul og kjøre med 9,5" bak med rundt et 30 og evt litt spacing med 245/35/19 dekk

Forran kunne jeg og tenkt meg 8,5" et35 som jeg har, men space ut litt og 235 dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gatebilhelgen over!

Har bare et bilde, og med skilt fra ene jenteklubben i området her, som ble satt på uten at jeg viste så veldig mye om akkurat det, haha.

Bilen har også fått Focal A165 frontsett, noe som låter utrolig pent og rent!

fwn6jkfsp6n0s7opnrgm.jpg

d8phgvmr2jqd8ec45b2j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...