Gå til innhold

Stenbakken`s BMW E46 323Ci *Vintermodus S.15

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

I know :P

Tenkte meg du klarte og finne ut dette Tzunami ^^hehe

Følger med! :D

Herlig, beklager lite oppdateringer naa, men jobber for tiden 3 maaneder i utlandet, har 6 uker igjen, saa lite bilder av bil og annet dessverre.

Men blir mye i loepet av Vinteren og vaaren ikke minst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way 2 aggresive fitment for min del med de felgene jeg foerst bestilte, saa de er byttet ut med noen nye som blir levert til Norsk forhandler i Januar/Februar.

Tok et litt mer safe valg i size naa paa de nye felgene. Men tror felgene vil kle bilen godt :D
Fikk ogsaa bestilt meg ny girkule idag. Maa ha noe som ligger hjemme i Norge og venter paa meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en soergelig mail her om dagen..
Felgene jeg hadde faatt tak i hadde blitt solgt, og tok ogsaa og testet et sett paa bilen, men fant ut at 11" bredde bak ble litt for mye slik jeg vil ha bilen.

Derfor ble det betalt, og bestilt nye i gaar :)

19x8,5 ET 28 forran

19x9,5 ET 30 bak

post-66707-0-52410800-1383219070_thumb.j

post-66707-0-88849600-1383219075_thumb.j

post-66707-0-20025200-1383219080_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye frem og tilbake ja :S satser på at det blir en clean look med de felgene der til våren ;)

Nei naa tuller du :P

Sto navnet mitt reservert paa felgene, men lite betydde vist det, saa depositum og alt som var betalt fikk jeg tilbake paa konto uten at jeg viste hvorfor.. Fant jo fort ut det da det ble svart paa mail 3 dager etter jeg sendte..

Menmen, slik er det da man bor i utlandet, bilen staar i norge og forhandler er i sverige, og jeg ikke faar hentet de paa dagen dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...