Mattae Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Håper dem blir levert i flere deler? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Håper dem blir levert i flere deler? hehe Hehe, kan bare si en ting, det er at det kommer et sett råe felger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Egentlig planen var Varristoen ES6, men pga at dette hadde blitt for aggresivt for min bil, slik jeg vil ha den, er jeg gått til innkjøp av felgene litt lenger ned på siden her Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 I know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 I know Tenkte meg du klarte og finne ut dette Tzunami ^^hehe Følger med! Herlig, beklager lite oppdateringer naa, men jobber for tiden 3 maaneder i utlandet, har 6 uker igjen, saa lite bilder av bil og annet dessverre. Men blir mye i loepet av Vinteren og vaaren ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 9.5 og 11*19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 9.5 og 11*19"? Treffer paa en prikk Skal brukes en helg paa valsing her, hehe Samt at dette nok bare blir showfelger som brukes paa treff og finvaersdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Way 2 aggresive fitment for min del med de felgene jeg foerst bestilte, saa de er byttet ut med noen nye som blir levert til Norsk forhandler i Januar/Februar. Tok et litt mer safe valg i size naa paa de nye felgene. Men tror felgene vil kle bilen godt Fikk ogsaa bestilt meg ny girkule idag. Maa ha noe som ligger hjemme i Norge og venter paa meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fikk en soergelig mail her om dagen..Felgene jeg hadde faatt tak i hadde blitt solgt, og tok ogsaa og testet et sett paa bilen, men fant ut at 11" bredde bak ble litt for mye slik jeg vil ha bilen. Derfor ble det betalt, og bestilt nye i gaar 19x8,5 ET 28 forran 19x9,5 ET 30 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Her var det mye frem og tilbake ja :S satser på at det blir en clean look med de felgene der til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Her var det mye frem og tilbake ja :S satser på at det blir en clean look med de felgene der til våren Nei naa tuller du Sto navnet mitt reservert paa felgene, men lite betydde vist det, saa depositum og alt som var betalt fikk jeg tilbake paa konto uten at jeg viste hvorfor.. Fant jo fort ut det da det ble svart paa mail 3 dager etter jeg sendte.. Menmen, slik er det da man bor i utlandet, bilen staar i norge og forhandler er i sverige, og jeg ikke faar hentet de paa dagen dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Må følges med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Må følges med videre Moro Kommer oppdateringer, men bor for tiden på Malta frem til Desember, så litt rolig frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 zito wp111? Har det selv på vinter 9.5x18 foran og bak. et 20 bak og 25(35) foran mener jeg huske(har 10mm spacer foran får å gå klar demper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå