Gå til innhold

Stenbakken`s BMW E46 323Ci *Vintermodus S.15

Share

Anbefalte innlegg

Hadde veldig lyst på denne selv, godt å se den havnet opp på bimmers så fort, tror nok det blir sykt bra med sort tak, bra du fjernet stickersene, kledde ikke bilen i det hele tatt :P

Hva slags felgplaner har du? har den takluke??

Ja, laget vel loggen dagen etter at jeg hentet den, så den skal bli tatt godt vare på.

Er godt fornøyd med bilen så langt, litt smått er det som jeg må ta litt tak i, men litt hadde jeg også regnet med. :)

Er ikke takluke på den, så slipper unna det, har det på sedanen, men fant ut at jeg ville ha uten denne gangen.

Har egentlig lyst på 5 eikede felger med fet kant, men har også fått sansen for concave felger, og har sett litt på det. Men mange av disse leveres ikke i norge slik jeg har skjønt dessverre :(

Men noe som gs pro star sine

80gpvdl9xj03r7dps9p6.jpg

Eller Stance sine concave

stancesc5machiedmatteblack1.jpg

Men åpen for forslag såklart, og bbs`ene som sitter på nå kan jeg jo ikke klage på de heller ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil Stance-felgene.. :cool: Faen nå skal du lage lik bil som meg nå.. :lol:

Har omtrent identiske planer.. ;) Bra jeg har grønt interiør iallefall!

Gratulerer nok en gang med flott vogn.. :)

Haha, har ikke tenkt så mye over det jeg egentlig :P

Vet bare hvordan jeg vil ha bilen, så får jeg bare beklage så mye!

Men skal nok klare og gjøre den ulik din ^^

Svart tak er faktisk snart i boks, har snakket med vedkommende som skal foliere bilen, og han kunne nok ta det om 1-2 ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke tenk på det.. :D Synes bare det var litt morsomt at vi har SÅ lik smak :)

For å si det sånn, jeg kommer til å følge godt med her for du har riktig så god smak.. :D

Hehe, bra det, mangler nå en god del for og ta motoren din hvert fall :)

Hyggelig at folk vil følge med videre her ^^

Og må si at jeg følger godt med i loggen din også

flott bil, og godt å se du tar vekk stickerbombinga.. synes ikke det kledde bilen! synes det passer bedre JDM biler.. gleder meg til å se sort foliering!

Takk for det :)

Kan si meg litt enig, så nå er det bare taket som er igjen, det skal få sitte på helt til jeg skal foliere taket svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det til og komme nye lykteglass, skal teste med svarte+gul lamin x film.

Har også bestilt litt småting som ny gummi til nøklene mine, samt Fm sender til iphone,

Har en Kenwood KDC-BT92SD liggende, men vet ikke om jeg vil sette den inn siden jeg føler det ikke vil se så veldig bra ut, så sitter og vipper litt på det om dagen

Slenger også med en solskinsbilde av bilen, dette strider mot det aller meste da det kommer til og ta bil bilder, men synes det ble en kul effekt uansett

f63o1c8x7tsxrvvq8wdo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, ser jo nå at jeg faktisk må ha meg en ny fanger jeg også.. Gjør så utrolig mye med helhetsinntrykket.. :D Utrolig kledelig bil du har iallefall.. ;) Og jeg mener bestemt at du skal beholde felgene røde.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, ser jo nå at jeg faktisk må ha meg en ny fanger jeg også.. Gjør så utrolig mye med helhetsinntrykket.. :D Utrolig kledelig bil du har iallefall.. ;) Og jeg mener bestemt at du skal beholde felgene røde.. :)

Fanger gjør veldig veldig mye ja, har lyst på M fangeren jeg egentlig, får liksom ikke helt taket på CSL, selv om den også er fet.

Felgene blir beholdt røde så lenge jeg skal ha de, har lyst på nye, men det får vi se på etterhvertt, ikke det som blir 1 prioritet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...