Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Gratulerer med fet bil Digger stuket og fronten på den. Skulle hatt en finere bakfanger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hehe, bakfanger må nok prioriteres nå ja, tenker nok det blir en mtech jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Hadde veldig lyst på denne selv, godt å se den havnet opp på bimmers så fort, tror nok det blir sykt bra med sort tak, bra du fjernet stickersene, kledde ikke bilen i det hele tatt Hva slags felgplaner har du? har den takluke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Hadde veldig lyst på denne selv, godt å se den havnet opp på bimmers så fort, tror nok det blir sykt bra med sort tak, bra du fjernet stickersene, kledde ikke bilen i det hele tatt Hva slags felgplaner har du? har den takluke?? Ja, laget vel loggen dagen etter at jeg hentet den, så den skal bli tatt godt vare på. Er godt fornøyd med bilen så langt, litt smått er det som jeg må ta litt tak i, men litt hadde jeg også regnet med. Er ikke takluke på den, så slipper unna det, har det på sedanen, men fant ut at jeg ville ha uten denne gangen. Har egentlig lyst på 5 eikede felger med fet kant, men har også fått sansen for concave felger, og har sett litt på det. Men mange av disse leveres ikke i norge slik jeg har skjønt dessverre Men noe som gs pro star sine Eller Stance sine concave Men åpen for forslag såklart, og bbs`ene som sitter på nå kan jeg jo ikke klage på de heller ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 De concave felgene er myyyye råere enn GS sine spør du meg også concave er som laget for e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 De concave felgene er myyyye råere enn GS sine spør du meg også concave er som laget for e46! Det jeg mener også, men det og få tak i stance felger i Norge tror jeg, virker slik hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Uten tvil Stance-felgene.. Faen nå skal du lage lik bil som meg nå.. Har omtrent identiske planer.. Bra jeg har grønt interiør iallefall! Gratulerer nok en gang med flott vogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 flott bil, og godt å se du tar vekk stickerbombinga.. synes ikke det kledde bilen! synes det passer bedre JDM biler.. gleder meg til å se sort foliering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Uten tvil Stance-felgene.. Faen nå skal du lage lik bil som meg nå.. Har omtrent identiske planer.. Bra jeg har grønt interiør iallefall! Gratulerer nok en gang med flott vogn.. Haha, har ikke tenkt så mye over det jeg egentlig Vet bare hvordan jeg vil ha bilen, så får jeg bare beklage så mye! Men skal nok klare og gjøre den ulik din ^^ Svart tak er faktisk snart i boks, har snakket med vedkommende som skal foliere bilen, og han kunne nok ta det om 1-2 ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Haha, ikke tenk på det.. Synes bare det var litt morsomt at vi har SÅ lik smak For å si det sånn, jeg kommer til å følge godt med her for du har riktig så god smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Haha, ikke tenk på det.. Synes bare det var litt morsomt at vi har SÅ lik smak For å si det sånn, jeg kommer til å følge godt med her for du har riktig så god smak.. Hehe, bra det, mangler nå en god del for og ta motoren din hvert fall Hyggelig at folk vil følge med videre her ^^ Og må si at jeg følger godt med i loggen din også flott bil, og godt å se du tar vekk stickerbombinga.. synes ikke det kledde bilen! synes det passer bedre JDM biler.. gleder meg til å se sort foliering! Takk for det Kan si meg litt enig, så nå er det bare taket som er igjen, det skal få sitte på helt til jeg skal foliere taket svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Da kommer det til og komme nye lykteglass, skal teste med svarte+gul lamin x film. Har også bestilt litt småting som ny gummi til nøklene mine, samt Fm sender til iphone, Har en Kenwood KDC-BT92SD liggende, men vet ikke om jeg vil sette den inn siden jeg føler det ikke vil se så veldig bra ut, så sitter og vipper litt på det om dagen Slenger også med en solskinsbilde av bilen, dette strider mot det aller meste da det kommer til og ta bil bilder, men synes det ble en kul effekt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Argh, ser jo nå at jeg faktisk må ha meg en ny fanger jeg også.. Gjør så utrolig mye med helhetsinntrykket.. Utrolig kledelig bil du har iallefall.. Og jeg mener bestemt at du skal beholde felgene røde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Argh, ser jo nå at jeg faktisk må ha meg en ny fanger jeg også.. Gjør så utrolig mye med helhetsinntrykket.. Utrolig kledelig bil du har iallefall.. Og jeg mener bestemt at du skal beholde felgene røde.. Fanger gjør veldig veldig mye ja, har lyst på M fangeren jeg egentlig, får liksom ikke helt taket på CSL, selv om den også er fet. Felgene blir beholdt røde så lenge jeg skal ha de, har lyst på nye, men det får vi se på etterhvertt, ikke det som blir 1 prioritet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 hvis du skal bytte fanger stenbakken, så må julian få kjøpe den den er jo så grom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå