Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Blir ikke noe nå Men får liksom ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke enda, men har ikke hatt bilen en uke enda en gang, så det kommer seg vel etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 ja, du må nok beholde den gitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg kjøper vis du skal bytte til M-fanger.. EDIT: Jeg stemmer for M-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Vet du hvor jeg kan få tak i disse baklyktene nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Vet du hvor jeg kan få tak i disse baklyktene nytt? Du kan kjøpe de på gs med sotet øverst http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... er/1629925 Eller streed design med blankt øverst http://www.streetdesign.no/?id=12311 Vet du fikk begge typene på GS før, der mine er kjøpt, men fant de ikke nå i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Koed har til 1500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har ikke blitt helt venn med fronten selv, men det kommer seg faktisk etterhvert, men om det ikke blir csl fangeren, så blir det M fanger.Smak og behag såklart Forslag er bare bra, tar det med et stort smil Har hatt bilen inne og sett litt nå, og blir nok en ny bakfanger og endestuss på eksosen. Gull senter drev jeg faktisk og diskuterte med en kamerat da vi hentet den i går ^^ Bilder kommer, har tatt av stickersene på tanklokket, framskjermen og på interiørlistene. Taket skal få være helt til det skal bli svart Ville satt på M Tech bakfanger,skjørt å speil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 De concave felgene er myyyye råere enn GS sine spør du meg også concave er som laget for e46! For guds skyld ikke GS sine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Vet du hvor jeg kan få tak i disse baklyktene nytt? Du kan kjøpe de på gs med sotet øverst http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... er/1629925 Eller streed design med blankt øverst http://www.streetdesign.no/?id=12311 Vet du fikk begge typene på GS før, der mine er kjøpt, men fant de ikke nå i farten. GS har kun like som di med sota øverst dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Koed har til 1500.. Fant de på koed nå, tilslutt Takk! Ligger under: E46 ® Nye deler ® Diverse utvendig utstyr Har ikke blitt helt venn med fronten selv, men det kommer seg faktisk etterhvert, men om det ikke blir csl fangeren, så blir det M fanger.Smak og behag såklart Forslag er bare bra, tar det med et stort smil Har hatt bilen inne og sett litt nå, og blir nok en ny bakfanger og endestuss på eksosen. Gull senter drev jeg faktisk og diskuterte med en kamerat da vi hentet den i går ^^ Bilder kommer, har tatt av stickersene på tanklokket, framskjermen og på interiørlistene. Taket skal få være helt til det skal bli svart Ville satt på M Tech bakfanger,skjørt å speil =) M Tech fangeren kommer, men akkurat bestilt ny radiator og abs føler. Blir heller ikke GS sine, langt derifra, men var det eneste forslaget jeg viste om der og da men det utseende, men "BBS" ene blir nok beholdt en stund til Så også at GS kun hadde de sota etter litt leting, fant ikke de på koed med en gang. Men etter litt leting så er det utrolig hva man finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Da er også Angel Eyes bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Da har jeg satt på nye lykteglass på bilen Ble ganske fornøyd egentlig, testet først uten noe på blinklysene, og kjøre med det noen dager og se hva jeg synes. Så får vi se hva jeg da gjør senere Kommer jo Angel Eyes i posten snart, så må se hvordan de blir seende ut gjennom sotingen. Legger med litt før og etter bilder til dere 318`en ble solgt på Søndag, så da er den borte fra gården, fikk tatt et lite bilde av begge to, så kommer i løpet av morgendagen det også tenker jeg FØR: ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Fin de, men ikke til de blinkerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 har du noe link til hvor jeg kan finne de concave felgene på forje side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå