E3Sex Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Sølv pære i blinkerne hadde gjort seg ellers så var den nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Sølv pære i blinkerne hadde gjort seg ellers så var den nydelig Blanke pærer skal jeg kjøpe etterpå faktisk, for syntes det ikke ble så veldig pent med oransje pærer selv Fin de, men ikke til de blinkerene. Blinkerne får blanke pærer i ettermiddag, har også lamin x liggende, så kan sette på det om jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg kjøper vis du skal bytte til M-fanger.. EDIT: Jeg stemmer for M-fanger Nei nei ikke no M fanger a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg kjøper vis du skal bytte til M-fanger.. EDIT: Jeg stemmer for M-fanger Nei nei ikke no M fanger a! Som sagt, klarte ikke helt og få sansen for CSL fangeren i starten, men den begynner faktisk og synke inn nå, har jo ikke hatt bilen i mer en ca en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg kjøper vis du skal bytte til M-fanger.. EDIT: Jeg stemmer for M-fanger Nei nei ikke no M fanger a! Haha, var jo bare tull.. Sånn at jeg kunne gå kjøpt hannes gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Har også sett på hvordan det er og bytte om til 325 innsug, noen her som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Tja, passer det på m52tub25 da? gjelder ikke det bare for m52b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Tja, passer det på m52tub25 da? gjelder ikke det bare for m52b25? Er det jeg også har sitti og lurt litt på, finner ingen som har gjort dette, men det går, men du må ha en "adapter" http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1752969 Så får vel se om det ikke blir en chip istede etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ville satt på M Tech bakfanger,skjørt å speil =) +1 For guds skyld ikke GS sine!!! +1 Nei nei ikke no M fanger a! +1!! Pen coupe du har fått deg Håper å få se den live i sommer. Ang blinklys så ville jeg ha prøvd med sorte/lamin-x folie: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... ter/649661 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Ville satt på M Tech bakfanger,skjørt å speil =) +1 For guds skyld ikke GS sine!!! +1 Nei nei ikke no M fanger a! +1!! Pen coupe du har fått deg Håper å få se den live i sommer. Ang blinklys så ville jeg ha prøvd med sorte/lamin-x folie: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... ter/649661 De har jeg faktisk ikke sett! Måtte bli bra og få på et sett slike samt blanke pærer! Blir et sett slike bare lønningen kommer over helga Den kommer til og være på gatebil Våler hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Har ikke gjort så mye med bilen i helgen annen en at jeg har vasket og ryddet den innvendig, noe som egentlig blir gjort hver søndag uansett Og slenger ut et bilde av gamlebilen føre den ble solgt Fikk høre i helgen at den blir tatt veldig god vare på, og det er alltid like godt og høre Fant også litt inspirasjon her, Gleder meg til og få lagt litt svart blank folie på taket! Men var 3 uker bestillingstid på folien, så er bestilt, så sitter og venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Hvor bestiller du fra? skal bestille til m5'n selv, men venter på penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Jeg bestiller gjennom Autoclean Elverum. Men søke opp car wrap på ebay, så får du opp veldig mye bra Folierte en bil med dette, og var ikke noe problem. http://www.ebay.com/itm/Oracal-970-Prem ... 59&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Ja, har jo kjøpt folie til touringen på ebay, så blir vel å kjøpe fra samme folka igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå