Stenbakken Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Hadde nok jeg gjort Grunnen til at jeg ikke bestilte derfra nå var at jeg fikk en god avtale på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Klar over litt møkkete bil, men fristet og bare ta et par bilder, og siden det da er 2mil til nærmeste vaskehall, så ble det bare slik Er for kaldt til og vaske idag dessverre. bilen gleder seg til sommeren! Pluss at jeg fikk nytt kamera idag, som dere ser så suger jeg egentlig til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Da hadde tråden rundet 1000 besøkende, og følte at det var viktig og Skjemme bort eieren litt også idag, så ble disse skoene i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Fikk litt småting til bilen idag! Blant annet nye knapper til nøklene mine siden disse var helt brukt opp som dere ser. Fikk også AE ringene mine gleder meg til og få satt på disse, tror det blir bra! Satser på og montere ringene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hvor fikk du knappene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 De er kjøpt herfra http://www.ebay.com/itm/330850284297?ss ... 1497.l2649 Tok 12 dager fra jeg bestilte til jegfikk de idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Tok et kjapt bilde av bilen idag. Litt show bilde følelse, og ser litt på nye felger om dagen. Svart tak kommer faktisk, litt delay i posten bare, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Da blir det nok en god oppgradering av bakenden av bilen! Endelig for og si det slik, bli kvitt denne bakfangeren, så da er det bare og følge med videre. Det som også er på vei nå er: *Angel Eyes *Svart tak *Lyktefilm på blinklys *Har en Kenwood BT92SD spiller liggende, men vet ikke helt om jeg vil sette den inn, føler det ikke blir cleen nok look på det Kommentarer eller innsyn på bilen? Legg igjen en kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg gleder meg til svart tak! har svart folie på vei til mn5'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Samme her! Tror det kan bli spennende Men spent på om det røde senteret på felgen passer til det egentlig, så blir spennende og se. Ellers har man alltid plasti dip i mange andre farger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg syns det var lekkert og originalt med rødt senter på felgene, jeg ville beholdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg syns det var lekkert og originalt med rødt senter på felgene, jeg ville beholdt det jeg synes også det nå, men er spent på hvordan det blir med svart tak, kontra røde felger Men blir spennende og så, skal ha bilen strøken til gatebil på vålerbanen 24 mai hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg syns det var lekkert og originalt med rødt senter på felgene, jeg ville beholdt det jeg synes også det nå, men er spent på hvordan det blir med svart tak, kontra røde felger Men blir spennende og så, skal ha bilen strøken til gatebil på vålerbanen 24 mai hvert fall Gleder meg til å se Kommer oppover med M3n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Da hadde tråden rundet 1000 besøkende, og følte at det var viktig og Skjemme bort eieren litt også idag, så ble disse skoene i svart [ Bilde ] Hvor selger di slike mån tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 selg meg felgene dine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå