Stenbakken Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Gleder meg til å se Kommer oppover med M3n Ja, da skal jeg nok finne deg igjen å fått sett litt på M`en live Hvor selger di slike mån tro?? Disse får du kjøpt på Charlottenberg shoppikng senter på sports shoppen. Var hvert fall der jeg kjøpte mine selg meg felgene dine ! Det må vi nok se litt på Da er jeg også tilbake etter en herlig påske med snøscooter kjøring, slalom og alt for mye fyll! Folien til taket hadde kommet slik som jeg skjønte, så håper på at det snart blir i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Folien min har også kommet! Svart tak på sølv bil <3 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Da må du få ut noen bilder Jeg gleder meg hvert fall rimelig mye til og få ordnet folien min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Deg jeg så i porsgrunn igår? Isåfall så den rimelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Deg jeg så i porsgrunn igår? Isåfall så den rimelig strøken ut Det var nok ikke meg nei, har ikke vært på de kantene så lenge jeg har hatt bilen Men neste gang du ser den, ta og knips et bilde av den. Vil ikke ha lik bil som andre, så da må jeg finne på noe som skiller seg ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Åja okei, ligna veldig Sølvfarget med stickers og røde felger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Hmm... det liker vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Husker jeg hadde en sånn med 523'n også, folk sa de var sikre på at de hadde møtt meg, med samme felger, farge, senk og us-blink, og sånt er irriterende! Man prøver jo å skille seg ut for en grunn, så da er det kjipt å bli kopiert, selv om det er vanskelig å gjøre noe nytt, og alikevel holde seg innenfor en "clean og oem+"-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Hehe, skal få tatt bilde av den neste gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Husker jeg hadde en sånn med 523'n også, folk sa de var sikre på at de hadde møtt meg, med samme felger, farge, senk og us-blink, og sånt er irriterende! Man prøver jo å skille seg ut for en grunn, så da er det kjipt å bli kopiert, selv om det er vanskelig å gjøre noe nytt, og alikevel holde seg innenfor en "clean og oem+"-look Ja, og jeg skal ha en clean look, og det blir det også med svart tak mener jeg, men det er vanskelig og skille seg ut med noe "nytt" Så jeg får bare prøve og finne på et eller annet Hehe, skal få tatt bilde av den neste gang jeg ser den Hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Folien var kommet, men der jeg bestilte jobben har ikke mulighet til og ta det, og siden det da var de som bestilte folie og alt så er jeg lei. Bestiller svart blank folie selv og legger på det selv. Noen som har norske nettbutikker med folie? Skal ha blank svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 ebay.com kommer fort også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Var det jeg tenkte på også, siden ebay tross alt er en herlig oppfinnelse! EDIT: Da er det kjøpt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 lekkert skal få hentet den svart blanke folien min snart også, så den ikke blir sendt i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 lekkert skal få hentet den svart blanke folien min snart også, så den ikke blir sendt i retur Blir kult Var en liten nedtur da jeg måtte bestille opp igjen nå, men da vet jeg at jeg får den i posten, og at jeg tar og gjør det selv. Så bilen blir klar til Gatebil på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå