Stenbakken Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Flott bil du har, følger med =D ! Tusen takk for det Gamle bilen min jo:) blir kult og se den utvikle seg enda mer! stå på Artig! Blir hvert fall tatt godt vare på i mitt eie! Nå må du få fart på sakene her hvor blir det av folien? Jeg prøver Men nå har jeg hatt møter/jobb hele forrige uke, og folien kommer jo aldri!!! Men jobber en del om dagen, så ting går litt trått, har ikke tid til og gjøre så mye annet en akkurat godt vedlikehold om dagen ;o De har ikke flere timer i døgnet til salgs på Ebay heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Ah, tenk om de hadde flere timer i døgnet på ebay! hadde blakka meg på det! Får håpe du får folien før helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Ah, tenk om de hadde flere timer i døgnet på ebay! hadde blakka meg på det! Får håpe du får folien før helgen da Hadde vært luksus! Ja, jeg håper! har seriøst tatt alt for lang tid nå, så blir ikke noe 5 stjerners feedback til selgeren da det kommer til frakt tid hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Når bestilte du den igjen? og hvem bestilte du av? jeg har kjøpt av autovinylsolution begge gangene, og det har gått ganske kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Jeg bestilte 9 april av 09autoaccessories, står at det er sendt og alt, og er skrevet riktig adresse, så begynner og lure litt på hva tollen i Oslo driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Har du ikke noe sporingsnr? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Nei :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Da blir bilen foliert den 20 Mai klokken 08:00 Dette blir ventet med siden det da kommer litt biler grunnet gatebil! Bestilt oss 42 meter, så tror dette her kommer til og bli bra Ble også litt pussing av bil i går, samt motorvask og testet litt polering, noe jeg merker jeg må øve meg mye mer på! Detailing er ikke min sak merker jeg, men det må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Helfoilert? hvilken farge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Helfoilert? hvilken farge da? hehe, nei hadde det så vært det, er kun taket. Fikk en god deal hos autoclean elverum som har godt rykte på seg da det kommer til dette, og leverer bilen for og få taket foliert der. Sparer meg for litt tid siden det blir gjort mens jeg er på jobb Har også vært i snakk om litt helfoliering evt senere, siden jeg reiser til utlandet i 3mnd i høst, om den da ikke blir satt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Skjer dessverre ikke så mye om dagen, men som sagt så får bilen svart tak den 20 Mai! Kommer til og sette inn en Kenwood KDC BT92SD spiller. Bilen blir og se på Gatebil på Vålerbanen 24-26 mai for de som vil det, så er det bare og komme bort til gocart banen og ta seg en runde og se der (campen) oppe ved banen. Legger også med et par bilder for moroskyld Enjoy Er i svart hvitt hjørnet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Og da har taket blitt svart! Endelig Ble veldig fornøyd med det faktisk, så gleder meg til og kunne starte og shine enda mer bil nå til uken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Har bare et bilde nå, men får prøve og ta flere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Fabelaktig! men hva med å få taklistene i svart også? for å følge rutene mer? Flere bilder er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Fabelaktig! men hva med å få taklistene i svart også? for å følge rutene mer?Flere bilder er bra Ja, jeg må ta listene også! Men nå er hvert fall taket svart, tenker jeg tar listene med plastidip og glaze spray over på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå