Gå til innhold

Min 2003 E46 Diesel!

staashe
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :D Mtech bakfanger vurderes til neste sommer, så det kommer mest sannsynlig ;) Liker å ta litt og litt, slik at man har noe å se fram til hehe :) Fjerna skiltholderen bak slik at skiltlysene skal lyse opp skiltet enda bedre (LED), men siden jeg ikke får LED til å fungere bak lengre, må jeg nok skaffe nye skiltholdere. Noen som vet av kule skiltholdere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Med tanke på at jeg hadde fri i dag, tenkte jeg tanken i går før jeg la meg - At i morgen blir det stor-shinings av bil! Hadde gjort alt av bilpleieprodukter klar. Som bildene viser, fikk jeg andre ting å tenke på. Men fikk lagt på tyske striper på lista inni bilen, bare for å se hvordan det så ut. Dårlig bilde, var stupmørkt  :stupid:

post-73218-0-77439100-1416586710_thumb.j

post-73218-0-66511300-1416585161_thumb.j

post-73218-0-14258700-1416585214_thumb.j

post-73218-0-62625100-1416585115_thumb.j

post-73218-0-58841600-1416585127_thumb.j

Endret av staashe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er det noen glupe sjeler der ute som kanskje vet hva som feiler bmwn min? I går når jeg kjørte, oppstod en tikkelyd i motor ble høyere ved gasspådrag. Det var litt lite olje, så jeg etterfylte litt slik at det var fult. Lyden fortsatte, og clutch-pedalen begynte plutselig å riste fælt. Den slurte ikke, men bare rista. Parkerte derfor bilen for å "la den hvile" seg litt. Fikk store problemer med å få start igjen, men den kom til slutt med værre tikking. Misstenker at det har samlet seg mye sand og dritt som påvirker pedalen.. kjørte hjem og slo av bilen. Det lagde mye lyd og risting i det jeg slo av motoren og fikk ikke start igjen :s prøvde og prøvde, men det går ikke rundt engang. Bare en sånn "tikk" lyd som omman skulle vært tom for strøm på batteriet. Noen som vet hva som kan ha skjedd? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...