awt Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Det er ihvertfall noe galt i forbindelse med navigasjonscomputeren (den du setter navi-cd-en i). Om det er en sikring, løs ledning eller om den er kaputt er vanskelig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Rimelig sikker på at du har en defekt navicomputer. Det jeg ser utifra bildene du har lagt ut, er at gps ikke er en valgmulighet på skjermen. Det betyr at bilen ikke har kontakt med navicomputeren. Det er nå videomodulen i bilen som genererer grafikken i brukergrensesnittet på skjermen din. Hvis du har mulighet til å ta bilde av navicomputeren din (venstre side i bagasjerommet) så hadde det vært fint Så kan vi se hvilken type du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 On it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 sjekka foresten alle sikringer osv, fant ingen ting der. men ting er jo at jeg får ikke hørt på cd heller. og det er ikke lys fra navien heller =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 hvis disse hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Du har en mk3 navi ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 javel ja det sier meg ingen ting xD meneh noen ideer hva problemet er? er kjipt å skal begynne å bestille en av hver ting når det kanskje bare er 1 ting som er galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 som sagt min første "nye" bil og alt er nytt lissom har bare hatt tidlig 90 talls biler så er liksom så mye enklere å forstå seg på xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Mk3 er den boksen øverst i bildet der det står GPS Navigation. Det er mest sansynlig den som har tatt kvelden. Så vidt jeg vet, så er det ikke en egen sikring på den, men deler sikring med andre komponenter bla. skjermen forran i bilen. Når du har utelukket sikringer og kabelbrudd, så hadde jeg villet sett etter en brukt mk3 eller mk4 på finn.no eller ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Er noen her inne som selger for tiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 men at navien er gåen gir det utspill på cden også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Fungerer selve radioen din da? Er det bare cd-veksleren du ikke får brukt? Når radio er på/aktiv skal det lyse (oransj) på dioden ved høyresiden av volum vribryteren nederst til venstre på skjermen din. Trykk på bryteren for å slå av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 nei radioen funker heller ikke =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Da må du sjekke radiomodulen din. Den ligger i dørken i bagasjerommet: Den skal ha en 10A sikring på seg i tilkoblingskontakten. En annen feilkilde kan være bryteren på tenningslåsen: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/244045 Det var årsaken til at radioen i min bil sluttet å virke her for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Radio modulen det er den som ligger sånn te høyre for reserve hjulet? når du fjerner plastiken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå