Gå til innhold

Radio og gps funker ikke!!!!! Haster!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall noe galt i forbindelse med navigasjonscomputeren (den du setter navi-cd-en i). Om det er en sikring, løs ledning eller om den er kaputt er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rimelig sikker på at du har en defekt navicomputer. Det jeg ser utifra bildene du har lagt ut, er at gps ikke er en valgmulighet på skjermen. Det betyr at bilen ikke har kontakt med navicomputeren. Det er nå videomodulen i bilen som genererer grafikken i brukergrensesnittet på skjermen din.

Hvis du har mulighet til å ta bilde av navicomputeren din (venstre side i bagasjerommet) så hadde det vært fint :D Så kan vi se hvilken type du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mk3 er den boksen øverst i bildet der det står GPS Navigation. Det er mest sansynlig den som har tatt kvelden. Så vidt jeg vet, så er det ikke en egen sikring på den, men deler sikring med andre komponenter bla. skjermen forran i bilen.

Når du har utelukket sikringer og kabelbrudd, så hadde jeg villet sett etter en brukt mk3 eller mk4 på finn.no eller ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer selve radioen din da? Er det bare cd-veksleren du ikke får brukt?

Når radio er på/aktiv skal det lyse (oransj) på dioden ved høyresiden av volum vribryteren nederst til venstre på skjermen din. Trykk på bryteren for å slå av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...