Gå til innhold

BMW E39 feil indikator

Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har hatt en rød stripe i feilindikatoren i speedometeret ved "bilen" som er illustrert der, det er en stripe og et lys på, så jeg søkte litt rundt og fant ut av tredje bremselys ikke fungerte, så jeg fikk byttet pæra til det, og da forsvant lysikonet, men fortsatt var det en stripe der, og etter litt rundt på youtube så jeg en fra E39Source bytta en PDC sensor, fordi det kom en pipelyd vær gang man satte den i revers, det samme kom hos meg også, så jeg fikk kjøpt en ny original sensor fra ebay og har fått den installert, og det funker, pipelyden blei borte og nå piper den når noe nærmer seg foran og bak. Men fortsatt er stripen der, noen som vet hva det kan være? Alt annet av kjørelys bak fungerer, begge ryggelys, LED stripene fungerer begge to, det sterke bremselyset fungerer på begge sider.

Bilde :

1093qw2gkmpu1hxmvup6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakluka di er åpen :)

Sannsynligvis defekt åpner pga røket fjær inni låsen :)

Er det noen måte man kan sjekke det, eller høre det på måten bakluka ikke er låst? I det jeg tar i håndtaket så kommer den elektriske låsen som åpner den opp, så jeg må touche, vente litt også løfte for og få opp bakluka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...