Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Lest gjennom loggen din, må si du har gjort mange bra "mods" :D Følger med videre her :P

hehe takk ^^ ekke så veldig mye :P bare små greier til nå! :P men blir jo bedre og bedre for hver ting jeg gjør ^^

sitter og klør i fingrene om dagene for å bestille meg nye sommerfelger :P selv om jeg kjøpte nye i fjord -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerte greit, men var ikke spesielt varmt i garasjen så det ble ikke Helt som det skulle, så anbefaler deg å ha det rundt 21 grader i garasjen når du gjør det :) og dekk til vinduene og siden av bilen og laker 20 cm fra, det gjorde ikle jeg så ble ikke helt bra, men ser bedre ut en med de jævla crom listene :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, såppas ja :) lurer på å bruke vanlig lakk? Brukte den på chrome listen på nyrene og ble veldig bra resultat, for med plastidip sant..faller det ikke lett av ved vasking eller henger det bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at hvis du har det på i noen uker så skal det tåle høytrykk osv, så vi får se. Men hvis du skal bruke vanlig lakk så må du vel pusse de ned osv. Men da anbefaler jeg deg og ta de av :) men koster jo ikke mere en 2500 pluss moms på scmiedmann for shadowline kit til sedan :) hvis jeg ikke husker helt feil :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...