Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Yey fikk pakke fra gs i dag :D også prata jeg med qwt i dag og coilover kittet er på vei opp blir sendt i morra :D

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt noen litt tøffe mytre? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Har endelig coilover kittet kommet! :D og det var det rette ^^ 

åpna å sjekka xD
da var det egentlig bare å vente til man gikk på fri igjen sånn at man kan begynne å få skrudd på Alle delene man har liggende! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nei det stemmer! :P
meneh! jeg bestilte til biler med nivå regulering bak :P noe jeg trudde jeg hadde (A) men så var jeg jo og så og da viste det seg jo at jeg hadde jo selvfølgelig ikke det -_-
også bestilte jeg nytt kitt :P men det tok jo år og dag før det kom :P først 3 uker til norge så 1 uke opp til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! akkuratt det samme trudde jeg også! :P helt til jeg var å leste på tråden til Tzunami :P han hadde heller ikke nivå regulering i :P å han hadde vel en 525 tds?
men for min del så spiller det ingen rolle om jeg har det! er mindre å vedlikeholde og billgere å ha uten! og ikke minst jeg får senka bilen MERE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja klarte selv å ødelegge en luft kobling, og kompressoren fikk et kick når bilen var tom på strøm. så den gikk til en luft belg sprakk :P Bilen var bra høy i ræva en liten stund kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig skru denne fri uka, men det ble ikke noe av desverre. Så fant like greit ut at man kunne hente seg ny bil :P

Par bilder av blien fra salgs annonsa, skal få tatt noen flere i morgen :)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Så tok jeg et i stad, tok bare ut parklys pærene for å få us lights, men skal in angel eyes etterhvert så det blir bare midlertidig :) skal få slengt opp tråd når jeg kommer hjem :)

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...