Mariuse34 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Hei, Har en E39 med ettermontert THA-475 forsterker. Jeg sliter med at den tar inn dårlig på radioen og at fjernkontrollen til låsen fungerer dårlig. Ofte ikke i det hele tatt. Snakk om antennemodul?
Otis Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Antenneforsterker i D stolpen. Sjekk ledninger først. Ellers kan det faktisk være grunnmodulen, det var feil på min.
Mariuse34 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Bilen har stått siden mars. Har begynt litt å sysle med småfeilene. Hvor finner jeg denne i D-stolpen? Hvordan sjekker jeg kabler etc? Hva er grunnmodulen? Hva koster en brukt antenneforsterker? 500-1000 kr? Hva koster en Grunnmodul?
Otis Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Venstre siden D stolpen, bak deksel, såklart. Kabler er vel litt usannsynlig, så jeg skrev litt feil der. De går nemlig ikke igjennom bakluken. Grunnmodulen styrer nesten alt eller alt i hele bilen, forutenom motor og gir. Hva den koster brukt vet jeg ikke, ei heller ny.
Mariuse34 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Da krysser jeg fingre for antenneforsterker!
Mariuse34 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Har ikke hatt tid til å se på det! Lovet dama "kjærestehelg" så har mest blitt hyggelig og snoksurfing på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå