Hermansen23 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hei! Har en 2008 e81 118d. Bilen ble kjøpt ny på Bilia. Da bilen ble levert i mai 2008, var det en lakkskade på fangeren da den ble kjørt av hengeren. Fangeren ble da lakkert opp av Bilia. Et år senere startet klarlakken å flasse av, og bilen ble nok en gang tatt inn og lakkert opp av Bilia. Nå har det gått 2.5 år til, og nå har lakken startet å flasse for tredje gang. Har sendt mail til Bilia om at jeg vil reklamere på jobben som er utført, og fikk da til svar at "Denne bilen er solgt som skolebil, og selgeren vil ta kontakt med deg så fort som mulig" Skal det ha noe å si at bilen ble solgt som skolebil i dette tilfellet? Mener Bilia virkelig at man må regne med å lakkere en fanger 3 ganger på under 5 år? Jeg legger ved bilder av skadene. Da jeg var innom Bilia første gang fikk jeg beskjed om at dette var min skyld, steinsprut fordi jeg hadde kjørt for nærme forangående biler. Bilen har nå gått 130 000 km, så noe steinsprut vil det selvfølgelig være. Men jeg har aldri sett store flak av klarlakk falle av pga steinsprut før. Det har heller ikke skjedd på noen andre paneler enn der de har lakkert. Noen som har peiling?
eriksen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Er ikke steinsprut. , er dårlig klarlakk. Osv. Bila bør ta ansvar her .
Reef89 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hadde slik på min også. Rett og slett dårlig lakkering.
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Helt klart dårlig jobb!! Så om bilia gjør det på nytt må du vell tilbake om et år igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå