Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Om det er full teknisk kontroll som må gjøres, så er det full,

Du skal inn i hallen, de sjekker hjulstilling, senkesett, dekk og felg, lys, bremser, samt det du har fått feil på såklart.

Det er sykt kjipt..

hvor ble du stoppet på veien?

Jeg kjørte inn bilen på torsdag heldigvis, og dro sent søndag så kom unna det, men har et par kompiser som ble stoppet i krysset utenfor vålerbanen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg kjørte cosworthen til Vålertreffet til Gatebil tidligere så kjørte jeg bakveien til banen, pluss at jeg gikk ut av bilen og gikk noen meter å så om det var kontroll. Tar ikke sjangse på noe kontroll, er så mange som går på den smellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhysj så kjipt. Hvor mange timer har du foran deg i arbeid tror du?

Ikke mange, bare bytte tilbake til org dempere og fjærer, men har jo modda fjærskåla.. så håper dem ikke ser det :/

mener jeg så denne på Våler? :D

Sykt fet bil, med fitment som passer bilen utrolig bra

Stemmer det, takker! :D

Kan hende de bare sjekker det du har fått mangel på, utenfor hallen feks. det gjorde de med meg :)

Det jeg trodde først, men så har han nissen skrivd "teknisk kontroll av kjøretøy" :(

hvor ble du stoppet på veien?

Jeg kjørte inn bilen på torsdag heldigvis, og dro sent søndag så kom unna det, men har et par kompiser som ble stoppet i krysset utenfor vålerbanen

Det var vel mellom hamar og elverum, der det er sånn tollstasjon-isj greier på høyre side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med teknisk ja.. Men det er ho noe vi stance elskere må regne med kan skje :P

Tror det :( Har til og med opplevd at en politibil har slått på blålys i det dem passerte meg i motgående felt, for så å stoppe og kikke ut døra... men jeg bare fortsatte og dem kom heldigvis ikke etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...