Anderspr0 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Hei! Mistet hovednøkklen her om dagen med sentrallås. Bruker nå reserve. Sentrallåsen på denne virker ikke, men får startet den (e49 99 320 har vell startsperre?). Så denne nøkklen er da programert? Er nesten hull rett igjennom på "lås" knappen. Tenkte å bestille OEM nøkkel fra statene til noen hundrelapper med chippen i. Så man kan kode ny selv om man har den originale? Trioving kan slipe denne for meg?
bjalle Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Du kan kode nøkkelen du har bestilt til sentrallåsen ja,men start transponderen får du ikke kodet,så eneste måten å få en fullt fungerende nøkkel er å bestille hos bmw med vognkort og legitimasjon.
Anderspr0 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Så man får ikke startet bilen med denne metoden? Mdner jeg leste at nøkklen blir fult brukelig?
warg Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Hei For å kode opp reservenøkkelen slik at sentrallåsen vil fungere 1: Sjekk batteri på nøkkel 2: Ta nøkkel i tenningen vri til posisjon 1 og ta ut nøkkel 3: Hold inne åpneknappen og trykk 3 ganger på låseknappen. 4: Slipp åpneknappen etter ca 10 sek. Bilen vil bekrefte at du har gjort koding riktig ved å låse igjen og låse opp dørene. Gjenta stegene rett etter bekreftelse fra bilen viss du har nøkkel nr 2. Angående bestilling av ny nøkkel må koding opp til sentrallåsen gjøres hos en BMW forhandler da dette krever eget nøkkelkodeverktøy for å få gjennomført. Man får dog kjøpt slike verktøy men det er ikke hvermansen som sitter på slike verktøy da de koster skjorta.
Anderspr0 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Ringte en bmw forhandler som holder til en time unna, men henviste meg videre til vanlige verksted og låssmed. Gjør de dette?
SweetBMW Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Er ikke mange som gjør dette nei. Mener GS Bildeler fikser ny fungerende nøkkel til deg litt billigere.
Anderspr0 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Så da er det ingen muligheter for å få en fungerende nøkkel uten å betale mangfoldige tusener hos eks BMW eller Gs. Hvem kontakter jeg hos bmw? Nærmeste forhandler som henvistemeg videre...
bjalle Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Må ha vært en som ikke har peiling som henviste deg videre,bestille ny (eller ekstra) nøkkel kan du gjøre hos alle bmw forhandlere.Går som sagt ikke å slipe en nøkkel så det blir startnøkkel,ville vært mange fler biltyverier av bmw da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå