Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordeler med det,beskytter bremserør,kanaler og diverse,Betenligheter med det er vel egentlig å finne ett seriøst firma som gjør grunnarbeidet med vask og tørk skikkelig,det er dette som er viktigst.Jeg ville tatt en tur å kikket før jeg bestilte,kan jo være en gjeng som har leid en garasje med lift.

Skrevet

pappa har vært hos funderud antirust endel ganger. de legger tynn olje under bilen og ikke tectyl. som kan være en fordel om du skal ned med noe under der. billige er de vist også.

kanskje noen andre her har erfaringer med de også?

Skrevet
pappa har vært hos funderud antirust endel ganger. de legger tynn olje under bilen og ikke tectyl. som kan være en fordel om du skal ned med noe under der. billige er de vist også.

kanskje noen andre her har erfaringer med de også?

Fattern har også brukt Funderud i flere år, og er fornøyd. Hadde bilen min nede hos de rett etter at jeg kjøpte den i høst, og betalte vel 1400kr tror jeg. Pris avhenger av når på året du bestiller time, billigst på våren. De har også noen gummilister de legger langs skjermkanten som stopper dritt og møkk fra å samle seg oppi der.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei.

Sjekket litt ut og Dalys Autoservice er ikke godkjent til å drive med Tectylbehandling. Mange missfornøyde kunder.... Styr unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...