316 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hva som skjedde egentlig? Om du vil fortelle det Hele situasjonen oser uforsvarlig svinkjøring, så vil gi en sjanse til å gi en logisk forklaring før jeg forhåndsdømmer deg Næh... Ny bil... 325... Unggutt? Flaks at du overlevde, og du kan takke gud for at du ikke kjørte i hjel noen andre. Håper du har lært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Ja, flaks i uflaks.. Er ikke akkurat fristene å sette meg i bil igjen på en stund. Så får jeg se hva som skjer om motoren er hel, i såfall blir nok den solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Den beste kan også være uheldig, bimmers på sitt beste ser jeg, rett i angrep Bra det gikk godt, var jo heldigvis bare en e36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hva som skjedde egentlig? Om du vil fortelle det Hele situasjonen oser uforsvarlig svinkjøring, så vil gi en sjanse til å gi en logisk forklaring før jeg forhåndsdømmer deg Næh... Ny bil... 325... Unggutt? Flaks at du overlevde, og du kan takke gud for at du ikke kjørte i hjel noen andre. Håper du har lært. En vet aldri vettu, så er best å spørre før en danner egne konklusjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Kan man ikke nekte førerkortbeslaget? Har hørt at det kan være lurt. Hvis det ikke skjer noe innen 3 uker, så får du den automatisk tilbake, så får satse på at du bare får kjeft i retten og ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Sjekk ut rettighetene dine i §33-3 i vegtrafikkloven. Samtykket du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Kan vel uansett trekke tibake evt. samtykke med begrunnelse i at du ikke klarte å tenke klart rett etter ulykken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Kan man ikke nekte førerkortbeslaget? Har hørt at det kan være lurt. Hvis det ikke skjer noe innen 3 uker, så får du den automatisk tilbake, så får satse på at du bare får kjeft i retten og ikke mer... Saken blir ikke henlagt av den grunn. Du får tilbake førerkortet midlertidig, men det er bare inntil dom er avsagt eller saken henlegges. Og det kan gå opptil flere måneder før noe skjer. Bare sånn til opplysning. Så hvis det er helt obvious at du har driti på draget så er det ofte best å legge seg flat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 blir nok 3-6 måneder her ja. Selv om de ikke kan bevise hvor fort du kjørte, så sier de nok at du har kjørt uaktsom standard det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg la kortene på bordet jeg, så om jeg får en bot får jeg 30% rabatt. Sa det som det var, at jeg fikk sladd og så kom kontraen så var det rett ut i siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Kan man ikke nekte førerkortbeslaget? Har hørt at det kan være lurt. Hvis det ikke skjer noe innen 3 uker, så får du den automatisk tilbake, så får satse på at du bare får kjeft i retten og ikke mer... Saken blir ikke henlagt av den grunn. Du får tilbake førerkortet midlertidig, men det er bare inntil dom er avsagt eller saken henlegges. Og det kan gå opptil flere måneder før noe skjer. Bare sånn til opplysning. Så hvis det er helt obvious at du har driti på draget så er det ofte best å legge seg flat Driten er hvis du ikke protesterer på beslaget, så kan de ende med å ha lappen din i flere mnd. før noe mer skjer. Protesterer du, så får du enten lappen tilbake etter 3 uker, eller så skjer det noe i saken med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg hadde hvertfall nektet for å si det sånn Men vi får håpe han får den fort tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Ser vel veldig på føreforhold der også, som regel har man skyld i det selv. Men godt det gikk bra, syn med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hadde samme ulykke som deg, la alt på bordet fikk 3 måneder 10 tusen i bot Sladd kontra så på taket, målt til 56 i 60 sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå