Espen02E30 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Feeet bil! Synes denne fargen er veldig pen denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Feeet bil!Synes denne fargen er veldig pen denne bilen! Takk for det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Frekk sak dette, ja. Synes fargen er helt nydelig jeg også. Gratulerer med grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Fauskemann her Begynner å bli litt gromme bimmere lokalt her. Artig Okei, nermest naboer da.. hehe Da blir du nok plutselig å se BMW'en Stemmer! Begynner å bli en del. Ikke dumt det! Ikke dum den hvite E92 M3'en som går her nå! Har fått med meg den, ja. Han hadde en Audi TT før, men han er BMW-mann ifølge ham selv, så det lå i kortene at det kom en endring Du sto ikke utenfor Handelsparken i ettermiddag? Samme skiltbokstaver som på min. Jeg hadde en 530xd før, så vet du har mye godt i vente. Gikk som ei kule gjorde den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Hei! Denne bilen har jeg solgt ikke mindre enn tre ganger, men siste gangen gikk den til en som (dessverre) måtte opplakkere hele bilen. Dete ble gjort hos Terje Scheie (?) i Oslo, så ta kontakt med dem om du mener lakkflass kan tas på reklamasjon. De blir brukt av autoriserte forhandlere i området, og skal visstnok utføre et faglig grundig arbeid. I min eietid var bilen helt fantastisk, men ser at den i etterkant både har mistet de 20 toms originale Hartge-felgene samt de originale 19 toms BMW felgsettet av design 230. Føler derfor å oppmuntre deg til å skaffe nytt felgsett til sommer igjen, det gjorde bilen helt perfekt;) Grunnen til at den mangler emblemene bak, er at bilen har vært hvit-foliert i den senere tid. Den har også fått skiftet regnr av ukjent grunn. Legger ved et par bilder fra tidligere slik at du kan se bilen med Hartge-felgene og emblemer bak. NB! Det er nok dessverre ikke Hartge-motortuning i den lengre ettersom siste mann jeg solgte den til fikk reprogrammert den hos ESS-tuning. Men det er betalt for Hartge-chip, så denne kan lastes inn på nytt for en lav sum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Det er vel 5 års reklamasjonsrett på lakkering? eller sitter jeg inne med feil opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Pen bil! Elsker denne fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Fauskemann her Begynner å bli litt gromme bimmere lokalt her. Artig Okei, nermest naboer da.. hehe Da blir du nok plutselig å se BMW'en Stemmer! Begynner å bli en del. Ikke dumt det! Ikke dum den hvite E92 M3'en som går her nå! Har fått med meg den, ja. Han hadde en Audi TT før, men han er BMW-mann ifølge ham selv, så det lå i kortene at det kom en endring Du sto ikke utenfor Handelsparken i ettermiddag? Samme skiltbokstaver som på min. Jeg hadde en 530xd før, så vet du har mye godt i vente. Gikk som ei kule gjorde den og Ok! Vil jo si at det var en godkjent overgang! hehe Stemmer det, sto utenfor handelsparken fra 14-tiden til klokken 16, så det stemmer nok at det er min bil du har sett Bilen går som ei kule, ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Hei!Denne bilen har jeg solgt ikke mindre enn tre ganger, men siste gangen gikk den til en som (dessverre) måtte opplakkere hele bilen. Dete ble gjort hos Terje Scheie (?) i Oslo, så ta kontakt med dem om du mener lakkflass kan tas på reklamasjon. De blir brukt av autoriserte forhandlere i området, og skal visstnok utføre et faglig grundig arbeid. I min eietid var bilen helt fantastisk, men ser at den i etterkant både har mistet de 20 toms originale Hartge-felgene samt de originale 19 toms BMW felgsettet av design 230. Føler derfor å oppmuntre deg til å skaffe nytt felgsett til sommer igjen, det gjorde bilen helt perfekt;) Grunnen til at den mangler emblemene bak, er at bilen har vært hvit-foliert i den senere tid. Den har også fått skiftet regnr av ukjent grunn. Legger ved et par bilder fra tidligere slik at du kan se bilen med Hartge-felgene og emblemer bak. NB! Det er nok dessverre ikke Hartge-motortuning i den lengre ettersom siste mann jeg solgte den til fikk reprogrammert den hos ESS-tuning. Men det er betalt for Hartge-chip, så denne kan lastes inn på nytt for en lav sum. .... Såppass ja... Dette var jo _mye_ mer enn det jeg visste om bilen. Tviler for at Pettersen Auto var klar over dette!? Vet du av hvilke grunner hele bilen måtte opplakkeres for? Skiftet reg. nr.. Hva kan årsaken til dette være? Kan ikke ha vært kondemnert en gang? Når det kommer til reklamasjon av lakkeringsjobben (avflassing av klarlakk) så er det ikke mye det er snakk om, på str med en fem-kroning. Og, det er jo veldig langt for meg å kjøre nedover dit for å få dette fikset av Terje Scheie i Oslo Han går vell neppe med på at jeg får dette fikset i Bodø, og sendt regning til han?! Ja, synd at HARTGE felgene ikke har kommet så langt til meg. Tror siste eier valgte å ta vare på disse selv når han solgte bilen. Var jo grymt råe felger, så klandrer han ikke for det ESS Tuningen fant jeg ut av tidligere idag, denne er vist "satt inn" for flere år siden. Så det blir vurdert å få en oppgradering til denne (om det finnes), eller om jeg skal ta kontakt me HARTGE forhandler i Oslo, og be om deres.. Der igjen, langt å kjøre til Oslo for å få dette lagt inn. Da HARTGE vil gjøre dette "selv" for å stille med garanti på motor og drivverk! Har heller ikke "modulen" for å koble meg opp til bilens ECU selv. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Hei!Denne bilen har jeg solgt ikke mindre enn tre ganger, men siste gangen gikk den til en som (dessverre) måtte opplakkere hele bilen. Dete ble gjort hos Terje Scheie (?) i Oslo, så ta kontakt med dem om du mener lakkflass kan tas på reklamasjon. De blir brukt av autoriserte forhandlere i området, og skal visstnok utføre et faglig grundig arbeid. I min eietid var bilen helt fantastisk, men ser at den i etterkant både har mistet de 20 toms originale Hartge-felgene samt de originale 19 toms BMW felgsettet av design 230. Føler derfor å oppmuntre deg til å skaffe nytt felgsett til sommer igjen, det gjorde bilen helt perfekt;) Grunnen til at den mangler emblemene bak, er at bilen har vært hvit-foliert i den senere tid...... Fint om du kan tenke deg å sende meg tlfnr. ditt på pm. Hadde vært flott å fått pratet litt med deg, bare for å høre litt rundt om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bareformoroskyld Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Shiiit! Gratulerer, ser at flere hadde tenkt å kjøpe den:) kjøpte en 325 uka før denne her kom ut, gjett om jeg angra:( men gratulerer med heftig bil! Elsker fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Shiiit! Gratulerer, ser at flere hadde tenkt å kjøpe den:) kjøpte en 325 uka før denne her kom ut, gjett om jeg angra:( men gratulerer med heftig bil! Elsker fargen. Tusen takk for det! Hehe.. Må aldri gå inn på finn.no rett etter man har kjøpt seg bil, det er ikke lurt Sikkert en knall bil du har fått deg! Gratulerer så mye til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Mener at grunnen til at skiltnumret ble byttet var at de som sto på ble stjålet og da får man nytt reg.nr. Denne bilen har hatt veldig mange eiere. Den ble foliert hvit for et par år siden mener jeg å huske. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Gratulerer med pen coupe med rette motor Her er link til en tidligere tråd om bilen: viewtopic.php?f=6&t=128002&hilit=330xd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Flott bil, men har ikke sett den hartge eksteriørpakka før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå