kjetilbm Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 SOLGT! Har en girkonsoll-plate med romdeler til E34 med manuelt gir. Den er kjøpt på Koed for omtrent en måned siden. Synes det var finere med den originale platen så jeg selger denne videre. Ny pris på koed er 480,- ca. Selges fort og gærnt for 300,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 SOLGT! Har en girkonsoll-plate med romdeler til E34 med manuelt gir. Den er kjøpt på Koed for omtrent en måned siden. Synes det var finere med den originale platen så jeg selger denne videre. Ny pris på koed er 480,- ca. Selges fort og gærnt for 300,- + frakt. Ser at denne er solgt, men lurer på hvor du finner den på Koed? Har lyst å ha slik i min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Ser at denne er solgt, men lurer på hvor du finner den på Koed? Har lyst å ha slik i min bil! old.koed.no under diverse innvendig utstyr, men varen er utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 old.koed.no under diverse innvendig utstyr, men varen er utsolgt. Ah,selvsagt.. Får se om jeg får laget meg en selv da og trekke i skinn Takk iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå