Gå til innhold

E30 325i 2,7 "Hartge" Selges!


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke sjekket om den drar falskluft, har ikke startgass!

Har prøvd 3 forskjellige tomgangsmotorer. Med den ene av de går den enda høyere...

Dette er tomgangsmotoren regner jeg med?

edy3edaj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonen dens er å angi vinkel på gasspjeld. Tomgang, full throttle etc. Originalt er den ikke variabel, men heller en bryter.

Usikker på om du skal merke noen forskjell når du tar den av egentlig. Er det samme om du drar den til 5k, uten å gi full gass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en Update 8)

Da var godbilen parkert i garasjen etter nok en helg på farten! Ja, den er skitten!

Bilen har for det meste oppført seg eksemplarisk og alle milene har gått som en drøm :)

hca9pr8fgxufms9k52wo.jpg

E30 MEET forrige helg:

1013101_10152961309100311_761031729_n.jpg

1006113_10151464247537344_394755275_n.jpg

1012301_10151464247452344_793651996_n.jpg

1063869_497596243645031_290741827_o.jpg

Denne helgen har gått til Skien for utdrikningslag til min svoger. Der hentet jeg meg nytt interiør i samme slengen.

Synes jeg betalte godt for dette, men et stort løft uansett! Jeg selv elsker dette interiøret sålenge det er fri for hull osv... En vask/rens må jeg nok påregne, men måtte uansett montere det nå for å få det med meg hjem :)

ucqq21ue3i7qajbiqib6.jpg

skoqykx1vntk0mr2dsl9.jpg

0ecrvraph79dmnw5hstq.jpg

Vurderte å sitte inn ny spiller med Ipod, bluetooth osv.. Valget falt rett og slett på original spilleren fra E36 pga mer tidsriktig utseende, samme lys som ellers i interiøret osv.

Noen som har original sigarettenner i noenlunde bra stand liggende?

vm3cdcuj7mwhq5p0y8j5.jpg

Et bilde av motorrom etter alle milene :)

Som jeg skrev tidligere byttet jeg gasspjeldbryteren, og igjen må jeg bare si at det er helt vanvittig for en stor forskjell det skulle vise seg å bli :mrgreen:

Kjørte med stufullt bagasjerom og 4 personer i bilen hjem fra Skien. Likevel vil jeg påstå at bilen har mer drag enn hva den hadde på banen forrige helg med tom bil og 1 passasjer! Tomgangen er dog noe høy fremdeles, men ellers funker det!

szeqa7vkhayvwekkxc1a.jpg

Kjøpte nye sko :D

5pbjvaelrt1cyj8udsuk.jpg

Og til slutt, er det noen som er interresert i disse 2 stolene her?

Trodde begge var til 2 dørs da jeg kjøpte de men la merke til her i sted at den ene er 4 dørs..

Høyeste bud over 2500 ønsker jeg for disse samlet! Kommer egen salgstråd med flere bilder!

w0oakfslbeyaj0bvosx2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne kjøpt en Becker spiller, den sitter bra i e30. Uansett for Ipod/iphone integrasjon så kan du jo nå kjøpe Dice el. om det er C43 fra e36 :)

Det må sjekkes opp i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate å bra de blei med nytt interiør! , irriterer meg skikkelig att jeg ikke fikk sett bilen i går!, men vi får ta den igjenn:-) gleder meg til nytt interiør jeg og!!:-))

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Takker!

Dumt at det ikke passet skikkelig i går :/ Men vi tar det kanskje igjen senere som du sier :)

Pent interiør du har fått deg, hvor ble skinn interiøret av.?

Ang di stolene du selger så selges det ikke nye trekk med det mønsteret så det spørs hvor stor responsen blir

Nei, det er ikke sikkert responsen blir så stor, får uansett bare hva en kjøper vil betale :)

Jeg tenkte den prisen og at de sikkert er ettertraktet nettopp fordi trekket er utgått!

Som du ser på bildene så er det ikke mange hull så det burde gå an og komplettere bra om noen har like stoler de ønsker å få strøken igjen :)

Det andre interiøret er sannsynligvis solgt! (Han har ikke sett det mer enn på bilder, men det er avholdt inntil han vil hente det)

Utruligt stilig bil du har! :D knipsa eit par bilert me mobilen!

[ Bilde ]

Takk skal du ha :)

[ Bilde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Får skrive her litt til tross at det ikke er mye som skjer for tiden.

Har vært på ferie og merker at jeg er litt "mettet" på og gjøre så mye med bilen.

Er et par ting som skal gjøres men lysten er ikke helt der enda! Kommer vel sigende tenker jeg :D

4 Nye dekk i dag, Toyo Proxes T1R

Eu kontroll i morgen så det blir jo spennende!

Ellers er det den forbanna eksosen som skal ny da, men jeg er enda helt grønn på hva jeg skal gå for :?

Tips mottas med takk :)

ssbz1izu06rn27c2erpl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...