-Roger- Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Følger med her. Gamle motoren min det der. Schtilig
-Roger- Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Har en følelse av at endeledd kommer til å være forbruksvare... :/
tommyheimberg Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Pga vinkelen?, noe update her da?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-Roger- Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Tenkte på at kulen ligger så nærme bremseskiven at jeg regner med varmen tar knekken på gummien... Har ikke gjort noe spesielt siden forrige oppdatering bortsett fra å bytte endeledd og montert demper igjen på høyre side Må ta meg sammen igjen nå på neste friuke
tommyheimberg Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Ja d må du!, skal du på noe treff i sommer? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
e30 tic Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Mener på det ligger en oversikt over hvilke endeledd som bygger minst på 300mm.de, eg sliter med akkurat det samme.. eller rettere sagt jeg har mindre klaring, men di overlevde nå rudskogen, kan ikke si det samme om mansjettene i bremse caliperne.
-Roger- Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Mener på det ligger en oversikt over hvilke endeledd som bygger minst på 300mm.de, eg sliter med akkurat det samme.. eller rettere sagt jeg har mindre klaring, men di overlevde nå rudskogen, kan ikke si det samme om mansjettene i bremse caliperne. Takk for tipset Skal sjekke! Tommy: Har et lite håp om og få med meg e30meet.. Vi får se
xlibris Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Verner her roger.... Jæggu hadde du fått deg noe rust med på kjøpet Men fet bil, får ta en tur innom og kikke en dag. Men når det kommer til endledd problemet. Biltema selger en "matte" skal varmeisolere. Går det ikke ann og isolere bremseskjoldet for og lede bort litt varme? Og kjøp borra og slissa skiver fra gs-permformance. Funker helt awsome og kjøler litt bedre og ikke minst billig
xlibris Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Btw... kast de endeleddene til helvette. Så kan jeg hjelpe til og få laget uniballs istede. Da bøir det aldri noe problem
-Roger- Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Hei Ivan har litt å bryne seg på her ja Han var her nettopp og tok med seg fangere og en skjerm til lakkering forresten Det er ikke bremseskjold. Det hadde eg vel uansett ikkje fått plass til. Og bremsene som står på skal vel være gode nok de! 6 stemplede Wilwood..
-Roger- Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Var mer omfattende enn først antatt på førersiden også...
-Roger- Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Begynte og slipe i hjulhuset bak i dag... Men nå er det bare og henge i! Jeg meldte meg på e30meet i dag!
tommyheimberg Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Har ikke sett de forrige uppdatene før nå, men nå snører det seg jo skikkelig til?? Blir virkelig bra detta:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå