-Roger- Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Takk takk Lys i tunnellen nå Kor fikk du kjøpt slik skiltplate? Den bestilte jeg på Lator.. Sendte logoen og spurte om de kunne lage 2 skiltplater!
-Roger- Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Noen som vet hva denne kontakten er til? Ser ut som kontakt til frontlykt?
Rogeren Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Hvilke ledningsfarger har du på den første? Stor obc? Den andre skal inn på temperaturregulering, på baksiden der. For å styre den el. Stoppekranen på varmeapparatet... sent by me, with Tapatalk 2
-Roger- Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Fant ut av den til varmeapparatet men takk for svar Den første har brun og brun/grønn Ettermontert stor obc ja.. Vet ikke om alle funksjoner fungerer...
Rogeren Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Det løse stikket er da til panserbryter for alarmfunksjon på obc'en, og skal egentlig være i motorrom. Den ligger i nettet til obc'en ikke sant? sent by me, with Tapatalk 2
-Roger- Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Det løse stikket er da til panserbryter for alarmfunksjon på obc'en, og skal egentlig være i motorrom.Den ligger i nettet til obc'en ikke sant? sent by me, with Tapatalk 2 Ahh, ok! Det kan godt stemme at den ligger i nettet til OBC'en.. Men jeg lurte på om den kanskje skulle ut i motorrommet fordi den ligger slik plassert at den kunne lett gått ut gummigjennomføringen i torpedoveggen. Takk for info! Da blir ikke den koblet til...
-Roger- Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 nydelig bil;) og bra utført arbeid:) Tusen takk
haybimmsen Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 Ja at det er litt arbeid igjen skulle vell bare mangle blir Vertfall meget bra
-Roger- Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Nå tror jeg du svarte i en annen tråd hay! Men ja, det skulle vel bare mangle! Blir bra til slutt tenker jeg!
Jørgen Lie Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 Flott overraskelsesbilde på facebook, Roger! Bra at du har fått den på veien igjen:) Bare å kose seg bak rattet i sommer da;)
-Roger- Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Flott overraskelsesbilde på facebook, Roger! Bra at du har fått den på veien igjen:) Bare å kose seg bak rattet i sommer da;) Det blir kos Er en del som gjenstår, men er langt på vei nå Kommer update når den er ferdig montert utdvendig tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå