ZhilleN Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Bygg om fronten til e46 faceliftfront som sedan coupe og stv har, DET hadde gjort denne tøff, uansett så synes jeg fronten på denne ødelegger alt med utsende, rumpa liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Kommer ikke til å bygge om noe. Da kjøper jeg heller en coupe eller sedan... Jeg ELSKER at den ikke ligner på alle andre e46'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Her er et par bilder av interiøret. Bildene ble tatt med blits på kvelden, så det ble ikke veldig bra, men dere ser iallefall hvordan det ser ut. Bilen har også svart taktrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Fin bil ja!! Det kryr jo av sedan, coupe og touringer i alle mulige utførelser, men disse er relativt sjeldne og det er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Kul bil:-), fronten er kanskje litt spessiel, men syns den er tøff jeg!, har liksom kanskje litt det ordentlige bmw preget over seg, med runde lykter:1), gleder meg til uppdate når du har fått sommerfelger osv:1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Grattis med fin E46 compact! Er veldig fornøyd med min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Så trivelig med mange positive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Da har jeg skaffet meg sommerfelger. Endte opp med m-tech styling 68- felgene . Tror det blir ok. Ikke de dristigste og kuleste felgene, men reint og pent i alle fall Skal hente felgene neste uke. Bilder kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Da har compacten fått nye sko viewtopic.php?f=6&t=255916 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Compact påskestemning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Tøff ! Må si at jeg likte an ang utseende men jeg ville ha gjort 2 ting og det er sorte nyrer og sota Lamin X lykte folie på baklyktene Fine felger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Må si jeg har fått sansen for compacten! Kan bli utrolig tøffe med andre felger osv. Din så pen og velholdt ut. Eneste jeg liker bedre er de andre baklyktene enn de du har Forresten en ombygd med coupe front, ser bedre ut med compact front på compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Takk! Ja, enig ang det med lyktene. De skal byttes. Har du kjennskap til Lamin x- produktene? Kanskje de har en slags mørk rød film som fungerer? Knipset et par bilder i går også. Er litt triggerhappy om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det finnes helt sikkert noe fra lamin, men lyktene er ikke så dyre. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#333 ... _baklykter. Sikkert billigere å handle fra utlandet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå