Gå til innhold

Min E34 executive touring, stereovogn

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wqt5cu8zh7l713n9yw6l.jpg

q8bjf647frkqn5xwerd1.jpg

Følger med strøkent ratt, da blir den hel og pen innvendig. Har M5-matter som skal inn også :) Fått inn LED i kupelys, men i leselysene fremi er det byttet om på +/- så får ikke montert LED der. Så da ble det kun i selve kupelysene :)

xgyjrdmnx16nxg7igist.jpg

fu1i22py84q6fkc1kz0d.jpg

ouao4y28djpd7fvlafw6.jpg

uiqmiz8ayc5ygdbit9uk.jpg

tnrv1992lfcetrocyxo1.jpg

8sibh7wv952s9rrpkpjd.jpg

za0scnzdty066nrwj14q.jpg

brpwfcno8tbumlg1lusr.jpg

Den ene mer møkkete og shabby enn den andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig pen ut denne Touringen din! :D Men hva har skjedd med venstre bakhjul på et bilde lenger oppe i tråden her? :o

Takk, den er ikke noe pen utvendig, men meget pen innvendig og ellers godt tatt vare på med komplett historikk :)

Punkterte like nedi veien fra hjemme og måtte jo komme meg hjem.. Hehe. Så ikke noe galt. Det som derimot er galt er bærebrua høyre bak, en lenkearm og et casterstag som blir byttet så fort bærebru er kjøpt. Resten, i tillegg til senk, er bestilt fra koed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ikke verre nei! :) Såg litt litt voldsomt ut med det vrengte dekket bare, hehe...Blir nok veldig bra når du får på litt senk! Som du sier så syns jeg og den ser VELDIG bra ut innvendig! :D Originalt og pent. Venter selv på deler fra koed til min, nye lyktegriller og litt annet jeg har bestillt nytt til panser + grill og bremseklosser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ikke verre nei! :) Såg litt litt voldsomt ut med det vrengte dekket bare, hehe...Blir nok veldig bra når du får på litt senk! Som du sier så syns jeg og den ser VELDIG bra ut innvendig! :D Originalt og pent. Venter selv på deler fra koed til min, nye lyktegriller og litt annet jeg har bestillt nytt til panser + grill og bremseklosser :D

Påskeværet fikk åpnet lommeboken til flere enn meg ja, hehe! Snart sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Skjer da litt her og, har shinet litt idag mens ny håndbrekkvaier ble montert, da den gamle satt godt rustet fast i den gamle bærebrua som ble byttet. Nytt casterstag og ny lenkearm er også byttet på passasjersiden etter uhellet til forrige eier. Også er det montert Supersport senk med dempere rundt om, og rondell d58 har inntatt plassen sin :)

Her er noe vasket og noe ikke, dere ser hva som er hva :P Må jo shine litt hver dag så det blir bedre og bedre, og ikke motsatt.

vchcayuzy2t8vnsogion.jpg

73rl3ckhtfuq1ut2cbyh.jpg

fqjpz9zn71q9wlylfix5.jpg

cksk8egep6xe5n3gm723.jpg

46h1iydo8ffecahe3dyn.jpg

aipwhy5st71qatesr3wr.jpg

i39rqqinxa6gf46uuwcy.jpg

qcaqps8qijkdcy53tn8j.jpg

cskhbgbug3woqbvb8hhu.jpg

w4ki3o976m1zgs0v53xc.jpg

fs7spvk8hdpjrd2kgt7h.jpg

cnfd38aejhmffy0arkdf.jpg

r787259r87vmautkzqh4.jpg

b99yxzcw0mhq4kn47edy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på vanlig og disse executive?

Så ut som velbeholdt interiør :)

Vet ikke hva annet enn interiøret som er annerledes, men det vet kanskje noen andre her inne :)

Interiøret er meget goldt tatt vare på fra før ja, og nå begynner det å se ut slik det burde. Tar litt hver dag :) Har begynt så smått med motorrommet også.

Montere senk bak:

yd75ik9h53zhmwfvtdks.jpg

rhntkn68a1hpxsafv607.jpg

Montert foran:

ez109gfarism6efjgbvk.jpg

Ble ikke så gal høyde som jeg trodde, men må litt lenger ned, og hjulene må litt lenger ut. Blir vel 5mm spacere foran og 10 bak, når jeg får tak i smalere dekk (subber i store dumper nå, med 265/35 bak).

Slik skal den bli mtp høyde/spacere:

11ktwszo7eq7yntjij5p.jpg

Også blir det jo plasti dip på hele bilen da den ikke er noe pen i lakken, og konkurransedyktig stereo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...