Julian Sommer Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Gleder oss til sommeren med senk og rondell d58! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Følger med strøkent ratt, da blir den hel og pen innvendig. Har M5-matter som skal inn også Fått inn LED i kupelys, men i leselysene fremi er det byttet om på +/- så får ikke montert LED der. Så da ble det kun i selve kupelysene Den ene mer møkkete og shabby enn den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Montert nytt originalt ratt idag, men det glemte jeg selvsagt å ta bilder av.. Tok dog noen bilder av bilene utvendig etter en liten vask i sola Skjer vel snart litt også. En kompis som dukka opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Trenger høyre bærebru om noen har noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ser veldig pen ut denne Touringen din! Men hva har skjedd med venstre bakhjul på et bilde lenger oppe i tråden her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Ser veldig pen ut denne Touringen din! Men hva har skjedd med venstre bakhjul på et bilde lenger oppe i tråden her? Takk, den er ikke noe pen utvendig, men meget pen innvendig og ellers godt tatt vare på med komplett historikk Punkterte like nedi veien fra hjemme og måtte jo komme meg hjem.. Hehe. Så ikke noe galt. Det som derimot er galt er bærebrua høyre bak, en lenkearm og et casterstag som blir byttet så fort bærebru er kjøpt. Resten, i tillegg til senk, er bestilt fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Åja, ikke verre nei! Såg litt litt voldsomt ut med det vrengte dekket bare, hehe...Blir nok veldig bra når du får på litt senk! Som du sier så syns jeg og den ser VELDIG bra ut innvendig! Originalt og pent. Venter selv på deler fra koed til min, nye lyktegriller og litt annet jeg har bestillt nytt til panser + grill og bremseklosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Åja, ikke verre nei! Såg litt litt voldsomt ut med det vrengte dekket bare, hehe...Blir nok veldig bra når du får på litt senk! Som du sier så syns jeg og den ser VELDIG bra ut innvendig! Originalt og pent. Venter selv på deler fra koed til min, nye lyktegriller og litt annet jeg har bestillt nytt til panser + grill og bremseklosser Påskeværet fikk åpnet lommeboken til flere enn meg ja, hehe! Snart sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Bilder av interiøret i førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Skjer da litt her og, har shinet litt idag mens ny håndbrekkvaier ble montert, da den gamle satt godt rustet fast i den gamle bærebrua som ble byttet. Nytt casterstag og ny lenkearm er også byttet på passasjersiden etter uhellet til forrige eier. Også er det montert Supersport senk med dempere rundt om, og rondell d58 har inntatt plassen sin Her er noe vasket og noe ikke, dere ser hva som er hva Må jo shine litt hver dag så det blir bedre og bedre, og ikke motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Hva er egentlig forskjellen på vanlig og disse executive? Så ut som velbeholdt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Hva er egentlig forskjellen på vanlig og disse executive?Så ut som velbeholdt interiør Vet ikke hva annet enn interiøret som er annerledes, men det vet kanskje noen andre her inne Interiøret er meget goldt tatt vare på fra før ja, og nå begynner det å se ut slik det burde. Tar litt hver dag Har begynt så smått med motorrommet også. Montere senk bak: Montert foran: Ble ikke så gal høyde som jeg trodde, men må litt lenger ned, og hjulene må litt lenger ut. Blir vel 5mm spacere foran og 10 bak, når jeg får tak i smalere dekk (subber i store dumper nå, med 265/35 bak). Slik skal den bli mtp høyde/spacere: Også blir det jo plasti dip på hele bilen da den ikke er noe pen i lakken, og konkurransedyktig stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Da var det slutt på sommeren for et par dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Om du plastidip'er, vær så snill ikke ta matt svart, finn en finere farge enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Om du plastidip'er, vær så snill ikke ta matt svart, finn en finere farge enn det Du kan ta det helt med ro Den blir mørk, men ikke sort. Marineblå matt perlemor, skal blande inn litt diverse pulver fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå